Skocz do zawartości


Zdjęcie

Autoryzacja kontaktu przy każdym połączeniu z siecią

autoryzacja kontakt

Najlepsza odpowiedź kadet , 2014.09.20, 10:22

To, że to jabbi.pl nie znaczy, że od razu problem jest po stronie serwera (black pr <3).

 

Spróbuj zainstalować innego klienta, np wtw lub pidgina i z tegoż to komunikatora zaakceptować prośbę. Jeżeli to nie pomoże, to wyślij mi na pw lub tutaj swoje jid to się sprawdzi po stronie serwera co może być nie tak. A i jabbi.pl wspiera niewidoka, tylko wspiera go normalnie przez listy prywatności (które ponoć OC wreszcie zrobił).

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 vagrant326

vagrant326

    Początkujący

  • Użytkownik
  • 17 postów

Napisano 2014.09.20, 08:59

Witam.

Nie wiem czy ten problem jest typowym bugiem czy problemem z siecią, dlatego przychodzę o Was :)

 

 

A więc - przy każdym połączeniu z siecią Jabber (w moim przypadku jabbi.pl) dostaję komunikat o prośbie o autoryzację od jednego z moich znajomych. Po pierwszym tygodniu występowania, zaczęło mi to przeszkadzać. Nie pomaga klikanie którejkolwiek z opcji, miałem dość możliwości by wypróbować je wszystkie. Przy następnym połączeniu okienko znów wyskakuje. Co więcej, po kliknięciu akceptuj i dodaj do kontaktów, kontakt nie zostaje dodany do listy.

 

AQQ - 2.6.0.50 x64

System - Win7 x64

IE - 11

Wtyczki - ArchiveLock, FixUpdater, InvShow + standardowe

 

Wiecie jak się tego pozbyć?



#2 Beherit

Beherit

    In Sorte Diaboli

  • Wtyczkopisarz
  • 5031 postów

Napisano 2014.09.20, 09:22

To wina serwera ;)



#3 vagrant326

vagrant326

    Początkujący

  • Użytkownik
  • 17 postów

Napisano 2014.09.20, 09:38

A więc czy mogę zrobić coś poza denerwowaniem się po każdym uruchomieniu?



#4 Deadmaster

Deadmaster

    Hellraiser

  • Moderator
  • 2088 postów

Napisano 2014.09.20, 09:46

Zmienić serwer na jakiś normalny ;) Polecam jix.im.
  • Beherit lubi to

#5 vagrant326

vagrant326

    Początkujący

  • Użytkownik
  • 17 postów

Napisano 2014.09.20, 10:16

Fakt, jabbi lekko mnie irytuje, głównie brakiem wsparcia dla stanu niewidocznego. 

AQQ oferuje jakąś pomoc przy migracji konta?



#6 kadet

kadet

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 148 postów

Napisano 2014.09.20, 10:22   Najlepsza odpowiedź

To, że to jabbi.pl nie znaczy, że od razu problem jest po stronie serwera (black pr <3).

 

Spróbuj zainstalować innego klienta, np wtw lub pidgina i z tegoż to komunikatora zaakceptować prośbę. Jeżeli to nie pomoże, to wyślij mi na pw lub tutaj swoje jid to się sprawdzi po stronie serwera co może być nie tak. A i jabbi.pl wspiera niewidoka, tylko wspiera go normalnie przez listy prywatności (które ponoć OC wreszcie zrobił).


Użytkownik Oconnel edytował ten post 2014.09.21, 11:19
Drugie zdanie które wnosi coś do tematu zostało przywrócone na prośbę użytkownika.

  • Kcurek lubi to

#7 vagrant326

vagrant326

    Początkujący

  • Użytkownik
  • 17 postów

Napisano 2014.09.20, 10:47

WTW sobie poradził, więc to raczej nie wina sieci.

Dzięki za pomoc.


Użytkownik vagrant326 edytował ten post 2014.09.20, 10:51


#8 Beherit

Beherit

    In Sorte Diaboli

  • Wtyczkopisarz
  • 5031 postów

Napisano 2014.09.20, 10:48

@vagrant326 AQQ oczywiście wspiera migrację, opcję do tego znajdziesz w menu Program -> Zaawansowane -> Migracja.

 

Jabbi.pl wspiera stan niewidoczny ale za to udostępnia i tak wszystkim nasz prawdziwy stan (pseudo webpresence).



#9 kadet

kadet

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 148 postów

Napisano 2014.09.20, 15:12

Jeżeli problem będzie występował dalej, włącz konsolę xml, zaakceptuj i podeślij loga w tym temacie, wtedy będzie można coś więcej ustalić, Bo jak widać problem jednak nie jest po stronie serwera ;)


Użytkownik kadet edytował ten post 2014.09.20, 15:26

  • Kcurek lubi to

#10 Beherit

Beherit

    In Sorte Diaboli

  • Wtyczkopisarz
  • 5031 postów

Napisano 2014.09.20, 15:31

Wątek zamyka, bo sprawa wyjaśnione i dlatego, że niektórzy sobie za dużo pozwalają i łamią dalej regulamin mimo ostrzeżenia.







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: autoryzacja, kontakt

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych