Co ostatnio widziałeś?
#1 Gość_SzczuplyNH`_*
Napisano 2008.08.30, 23:20
To dzisiaj widziałem Rear Windows Hitchocka.
Polecam wszystkim. Kryminał.
Bardzo dobra gra aktorska. Wspaniała koncepcja filmu, by pokazać praktycznie całą akcję przez okno jednego pokoju przy użyciu lornetki.
Film kolorowy.
#2
Napisano 2008.08.30, 23:54
#3
Napisano 2008.08.31, 00:23
Moja ocena filmów jest następująca:
Hancock - 9/10
The Strangers - 4/10
Rec - 7/10
Kung Fu Panda - 8/10
Hellboy Złota Armia - 8/10
Może kogoś zachęci to do oglądania
System: Windows 10 Pro x64 | Przeglądarka: IE 11 | AQQ: najnowsze
Kompozycja: Standard, GG12 | Wtyczki: GG Network, AQQ SMS, Contact
#4
Napisano 2008.08.31, 00:41
Oceny będą neutralne i obiektywne:
Przebudzenie: 7/10
Hellboy Złota Armia - tu się z Jarkiem zgodzić nie mogę 9/10
Małpy w kosmosie - 6/10
Mroczny rycerz - 5/10
Największe rozczarowanie to kontynuacja Batmana, a pozytywne zaskoczenie to Hellboy Złota Armia.
Dj Pol - Klub Studencki SPIN Bydgoszcz
Radio UTP.fm
#5
Napisano 2008.08.31, 00:41
>> Lepiej być wrogiem, ale uczciwym niż przyjacielem fałszywym.
#6
Napisano 2008.08.31, 01:06
Takiego Jokera jeszcze nie widziałem wheh... bardziej mroczny od poprzedniego (kwestia gustu). Film raczej dla mniej wymagających od kina.
Zetart.xn.pl - moja galeria twórczości. Zapraszam
#7
Napisano 2008.08.31, 01:43
Hancock - 9\10 = Smith, niezniszczala maszyna do robienia filmów jak i 'niezniszczalny' człowiek;p
Iron Man - 8\10 = dobre lekkie kino
Rere kum kum . . .
-----------------------
#8
Napisano 2008.08.31, 02:14
21 - motyw przewodni: gra w 21 aka oczko i sposób na zarobienie poprzez liczenie kart. 8/10
Dwa dni w Paryżu - spodziewałem się bardziej komedii romantycznej.. średni był.. niech was nie zwiedzie tytuł 4/10
IronMan - efekty ok, ale samej akcji tytułowego bohatera trochę mało.. zapewne szykuje się druga część.. 8/10
Juno - historia nastoletniej dziewczyny, która zachodzi w ciąże, pokazuje relacje z rodzicami, ojcem dziecka itp. Ale w sumie ok. 7/10
Meet Dave - parę scenek było komedyjnych, ale są też smieszniejsze tytuły. 7/10
Meet the Spartans - parodia, ale takze lekko smieszna, moze dlatego, ze nie widziałem 300. 7/10
The bank job - od razu przychodzi na myśl Italian Job, ale tu są inne realia, inne otoczenie i problemy do rozwiązania. Nie mozna porównywać tych dwóch tytułów. Film niezły, tymbardziej, że na faktach.. 9/10
The dark night - Batman w nowej wersji jest lepszy od tych starszych. Świetny Joker. 9/10
The mist - historia całkiem ciekawa, zakończenie lekko zaskakujace. 8/10
The eye - mniej wciągnął mnie od filmu powyżej. 6/10
Superhero - niezła parodia filmów o superbohaterach, m.in Batmanie, Spidermani, Fantastic4. 8/10
10.000BC - obejrzałem w sumie z nudów i w sumie oglądąło mi sie go całkiem nieźle. 7/10
Deal - kolejny karciany tytuł. Tym razem poker. Bez oszustw, sama obserwacja. 8/10
The happening - film na poziomie The mist. Trzymał w napięciu, a i tak nic nie wiem dalej.. 8/10
Hancock - kolejny film o superbohaterze, ale przede wszystkim efekty. 7/10
Harold and Cumar: escape from Guantanamo Bay - druga cześć przygód dwoch kumpli, ale troche słabsza od jedynki 7/10
Leatherhead - narodziny NFL i podstarzały Clooney (byrzydal ). Chyba nie miał lepszej oferty.. 6/10
Nocna straż/dzienna straż - film produkcji rosyjskiej o całkiem niezłych efektach. Polskie filmy tego nie mają.. 8/10
Wall-E - Świetna kreskówka Disneya. Drugi raz też moge obejrzeć. 9/10
Kung Fu Panda - też całkiem niezła. 8/10
The Mummy: the tomb of the dragon emperor - spodziewałem się trochę czegoś wiecej, majac w pamięci dwie pierwsze części... Kilka scen było komicznych (yeti zdobywa przyłożenie ) i w sumie nic więcej. No może jeszcze sceny walki zbiorowej na końcu, ale tylko dlatego, ze wszystkie takie sceny mi się podobaja.. Chińska Mumia do mnie nie bardoz przemawia. 6/10
Starship troopers (trylogia) - o ile pierwsza częśc była dośc ciekawa, o tyle dwie kolejne już nie utrzymały poziomu.. 7/10
Efekt wakacji było jeszcze kilka tytułów, ale raczej nie widze sensu wspominac o nich. Jeszcze kilka tytułów przede mną
#9
Napisano 2008.08.31, 07:37
Mów mi Dave - komedia dla całej rodziny, może nie zadziwiła mnie za bardzo, aczkolwiek momenty do gromkiego śmiechu były - zachęcam do obejrzenia 8/10
System - Windows XP + SP3
IE - 8.0
Wtyczki - standardowe
Kompozycja - Black Aero
#10
Napisano 2008.08.31, 09:35
Nie pomagam prywatnie (PW oraz JID) w sprawach AQQ
Beta info: AQQ: none | OS: Windows 10 x64
>> Przydatne linki: Regulamin | Szukajka | Buglista AQQ| Kompedium wiedzy o AQQ <<
#11
Napisano 2008.08.31, 10:26
Last.fm - http://www.lastfm.pl/user/Bartek93
#12 Gość_SzczuplyNH`_*
Napisano 2008.08.31, 12:56
Świetny film. Kryminał z domieszką thrillera. Całkowicie niespodziewane zakończenie, a do tego świetna rola Kevin'a Spacey.
Film nagrodzony Oscarami
#13
Napisano 2008.08.31, 13:01
#14
Napisano 2008.08.31, 15:59
#15
Napisano 2008.08.31, 16:14
#16
Napisano 2008.08.31, 16:20
#18
Napisano 2008.09.01, 02:24
Podobało mi się, chociaz nienawidzę fantasy i sci-fi
#19
Napisano 2008.09.01, 08:15
#20
Napisano 2008.09.01, 08:58
Szukanie nie boli, a regulamin nie gryzie. Masz problemy z komunikatorem Pomoc Techniczna prawdę Ci powie. Znalazłeś błąd zgłoś go na buglistę AQQ.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych