Skocz do zawartości


Zdjęcie

Chińczyk


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
51 odpowiedzi w tym temacie

#1 voyk

voyk

    Rozgrzewam się

  • Wtyczkopisarz
  • 70 postów

Napisano 2010.02.04, 22:18

Chińczyk 0.1.0.3


Dołączona grafika


Data wysłania: 28.10.2012
Data aktualizacji: 28.10.2012

Gra dla 1-4 osób, w której celem graczy jest przejście dookoła planszy czterema pionkami z pozycji początkowej na końcową. Pierwszy gracz, który tego dokona, wygrywa.

Zapraszam do testowania Dołączona grafika
Oficjalna strona; POMOC do gry

Wtyczka nie obsługuje gry poprzez sieć GG!


Zmiany w Chińczyk 0.1.0.3
  • Poprawa losowania rozpoczynającego gracza
  • Poprawa pokazywania pomocy

Pobierz plikLista zmian

Użytkownik voyk edytował ten post 2012.10.28, 14:37


#2 UsagiAddict

UsagiAddict

    J̵ava͡Pr͝òg̢ram̵mer

  • Użytkownik
  • 1175 postów
  • MiejscowośćWrocław

Napisano 2010.02.04, 22:27

a już chciałem się na sesję pouczyć, ale nie, nowa wtyczka do testowania :P

Does the scent of soil and beast
Breathe the life into the animal you hide
Dołączona grafika


#3 Beherit

Beherit

    In Sorte Diaboli

  • Wtyczkopisarz
  • 5031 postów

Napisano 2010.02.04, 23:20

No no fajna gra :D Tylko nie wiem czemu bardzo często bot trafia tyle oczek, żeby mnie wywalić z planszy :/ Ehh :P

#4 jojo87

jojo87

    Niedoszły wtyczkopisarz

  • Użytkownik
  • 1352 postów

Napisano 2010.02.05, 00:39

Sugerowałbym podmienić ikonę (belka okna gry i w pasku Windows) bo amatorszczyzną wieje :P

Statystyki (tak jak w przypadku "Okrętów") także by się przydały.

Może by tak dodać kontynuowanie gry jeśli jeden przeciwnik ją ukończył. Oczywiście jeśli nadal będziemy mieli z kim grać :P I na koniec podsumowanie, kto jakie miejsce zajął.

#5 voyk

voyk

    Rozgrzewam się

  • Wtyczkopisarz
  • 70 postów

Napisano 2010.02.05, 01:24

Sugerowałbym podmienić ikonę (belka okna gry i w pasku Windows) bo amatorszczyzną wieje :P

Tak dla ścisłości to w kwestii grafiki i dźwięku jestem amatorem :P (dla dźwięku bardziej).

Statystyki (tak jak w przypadku "Okrętów") także by się przydały.

Pomyślę. Ale bez rang (bo nie mam pojęcia jakie miały by być).

Może by tak dodać kontynuowanie gry jeśli jeden przeciwnik ją ukończył. Oczywiście jeśli nadal będziemy mieli z kim grać :P I na koniec podsumowanie, kto jakie miejsce zajął.

Pomyślę.
Jednak nie da rady, bo będzie niekompatybilne z wersją na Tlen.

#6 Senega

Senega

    Początkujący

  • Wtyczkopisarz
  • 1401 postów

Napisano 2010.02.05, 09:18

Gierka fajna tylko jak ja grałem to u mnie w instrukcji jest, że pionek stojący na polu innego koloru niż biały to jest bezpieczny (niezbijalny), ale z instrukcji opisu w internecie to nie ma takich ograniczeń. Druga sprawa aby losowanie kością pozostało chwilę na planszy bo teraz mam pustą kostkę klikam i kostki nie ma. Trzeba się przyglądać małym cyferką obok swojego konta aby wiedzieć co się wyrzuciło.
@Edit
Mam podobne odczucia jak Beherit. Dwie gry i tylko ja byłem kasowany, w jednej z gier nawet nie doszedłem jednym pionkiem do końca, grałem z botami łagodnymi.

Android - program telewizyjny Kropka TV http://goo.gl/AZyEE

Aktualnie bez AQQ - co na dobre mi wychodzi :tuptup:


#7 Loosa

Loosa

    Weteran

  • Użytkownik
  • 483 postów

Napisano 2010.02.05, 09:44

Poziom gry jest stanowczo za wysoki. Bot łagodny, 20 rozgrywek, żadnej wygranej. Trochę przesada :P
Kolejna sprawa, to pokazanie zawodnikowi, że to jego tura, najlepiej migającym oknem, jak w okrętach - gdy robi się coś w międzyczasie i gra z kimś, gra w żaden sposób nie sygnalizuje, że to nasza tura. A szkoda ;)

Edit: Ps. Gra jest świetna ;)

Użytkownik Loosa edytował ten post 2010.02.05, 09:45

OS, IE, AQQ, Wtyczki, Kompozycja.


#8 muszi

muszi

    I hate Mondays!

  • Administrator
  • 1950 postów

Napisano 2010.02.05, 11:47

Ja grałem do tej pory jeden raz (z łagodnym botem) i wygrałem, co daje 100% skuteczności :P
Co do uwag, to mam tylko takie jak poprzednicy: statystyki, widoczność kostki po rzucie, kontynuowanie gry po ukończeniu przez pierwszego gracza.
Sama wtyczka super Przypomniały mi się czasy dzieciństwa ;)

Nie pomagam prywatnie (PW oraz JID) w sprawach AQQ
Beta info: AQQ: none | OS: Windows 10 x64
>> Przydatne linki: Regulamin | Szukajka | Buglista AQQ| Kompedium wiedzy o AQQ <<


#9 Wareczek

Wareczek

    Adept

  • Administrator
  • 1262 postów

Napisano 2010.02.05, 11:59

Dwa razy grałem, dwa razy z łagodnym botem, obie gry wygrałem :) Panowie taktykę trzeba mieć, a nie grać byle jak :P

#10 svistu

svistu

    Adept

  • Użytkownik
  • 280 postów

Napisano 2010.02.05, 12:44

Gra super - przypomniały mi się stare, dobre czasy dzieciństwa :) Ale...

...nam Ciebie chyba sam diabeł przysłał - żeby w samym środku trwania sesji takie fajności wymyślać...

...i diabli wzięli moje postanowienie pilnego zakuwania do sesji :(
"Nie dyskutuj z debilem: najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"

#11 Wojtek

Wojtek

    Adept

  • Użytkownik
  • 381 postów

Napisano 2010.02.05, 12:55

Szkoda, że gra nie oddaje momentu z rzutem kostką np. tak jak to wyglądach we flashowych grach gdzie się ustala kierunek i siłę rzutu.


Byłaby szansa na wprowadzenie gier "Gomoku" i "Czwórka"?

#12 matiss

matiss

    Expert

  • Wtyczkopisarz
  • 1166 postów

Napisano 2010.02.05, 13:04

hmm grałem z dwoma łagodnymi botami i jednym agresywnym (naraz) i bez większych trudności wygrałem, mało tego bot agresywny radził sobie zdecydowanie najsłabiej, więc nie wiem od czego ten poziom trudności zależy :P Sama wtyczka Bardzo fajna +

edit
Ok właśnie jestem po sesji ze znajomymi i przyznam że zabawa przednia. Jedna rzecz trochę mi się tylko nie spodobała, wiem że jest to duże ułatwienie dla programisty ale trochę to dziwnie wygląda w praktyce. Do rzeczy chodzi o to, że grając z żywymi graczami nie mają oni u siebie takich samych kolorów jak u nas, tzn. każdy na swoim komputerze jest zielony i wedle ustawienia pozostał kolory. Nie jest to duży minus, ale jednak prowadząc konferencje zdarzało nam się nazywać graczy po kolorach, co w tej sytuacji niestety po prostu nie działa. Aj czuję że trochę namieszałem ale myślę, że wiadomo o co chodzi.

#13 Senega

Senega

    Początkujący

  • Wtyczkopisarz
  • 1401 postów

Napisano 2010.02.05, 14:18

A ja znalazłem błąd. Kliknijcie w cień swojej kostki a stracicie ruch :D
To jednak nie był błąd tylko pomijał moją kolejkę bo mój pionek musiałby stanąć na innym moim pionku :D

Android - program telewizyjny Kropka TV http://goo.gl/AZyEE

Aktualnie bez AQQ - co na dobre mi wychodzi :tuptup:


#14 Loosa

Loosa

    Weteran

  • Użytkownik
  • 483 postów

Napisano 2010.02.05, 14:32

Błędy w rozgrywce multi: (testowane w ramach sieci lan, rozgrywka: 2 graczy, 1 łagodny i jeden agresywny bot.)
1. Znikające pionki - pomimo, że pionek nie miał szans zostać zbity, gdyż był daleko od pozostałych - nagle zniknął i pojawił się w domku (tym, z którego trzeba go wyciągnąć, każdy zwie to inaczej);
2. Pojawiające się i znikające pionki (przypadłość u mojego brata) - rzut kostką i jego pionek znika - stał na polu, a po rzucie kostką zniknął, gdy brat kliknął w to pole to pionek się pojawił i wrócił do domku.
Bug or feature?
3. Od kiedy zainstalowałem Chińczyka, nie mogę zagrać solo w statki (nie wiem, której gry to wina), screen:
Dołączona grafika

Edit:
@UA:Próbowałem różniste rzeczy klikać, i nic to nie daje ;) Nawet tuż po uruchomieniu komunikatora. Po prostu jedna z drugą się gryzą.

Użytkownik Loosa edytował ten post 2010.02.05, 15:10

OS, IE, AQQ, Wtyczki, Kompozycja.


#15 UsagiAddict

UsagiAddict

    J̵ava͡Pr͝òg̢ram̵mer

  • Użytkownik
  • 1175 postów
  • MiejscowośćWrocław

Napisano 2010.02.05, 14:42

powinna na pół sekundy pojawiać się strzałeczka gdzie taki pionek idzie (na które pole) bo czasami można się nieźle zamotać.
@Loosa: kliknij w belkę grupy, powinno działać.. ale mi to wygląda na błąd wtyczki Statki

Does the scent of soil and beast
Breathe the life into the animal you hide
Dołączona grafika


#16 Jaszczur

Jaszczur

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 246 postów

Napisano 2010.02.05, 17:05

Jest jakiś ukryty cel w klikaniu w kostkę? Może by robić to automatycznie? ;)

Sugestia nr. 2: Jednoklik na pionku podświetla pole na które zostanie przeniesiony, dwuklik przenosi pionek :)

Użytkownik Jaszczur edytował ten post 2010.02.05, 17:15

OS: Windows 7 6.1.7601 x86_64

IE: Internet Explorer 11.0.9600.17501
AQQ x86: Zawsze najnowsze + AQQ Contact State, AQQ Streamer, InvShow, Korektor, QuickSend, TabKit, GG Network x3, AQQ SMS

AQQ x64: Zawsze najnowsze + AQQ SMS, GG Network x3, Contacts


#17 karololszak

karololszak

    podróżnik w czasie

  • Moderator
  • 1562 postów

Napisano 2010.02.05, 19:19

Do sugestii matiss'a (żeby kolory graczy były takie same u każdego gracza) dodałbym jeszcze jeden 'ficzer' -> czat obok gry ;) Z kolorowaniem nicków, i kolor nicku to kolor gracza... Nick (nazwa) byłby przypisywany przez AQQ - tak jak mamy osobę nazwaną na liście, albo jak jej nie mamy (bo ktoś inny organizował turniej i zaprosił oprócz ciebie kogoś kogo nie znasz) to jej JID.. Protokół -> normalnie XMPP, tyle że x razy musiał by słać wiadomość do różnych osób ;) [myślałem o tworzenie pokoju czatowego na np. serwerze aqq.eu ale chyba mijało by się to z celem + kolorów nicków nie dało by się chyba zmieniać)..

Sądzę też, że klikanie w kostkę z deka nie ma sensu, bo i tak to co wylosujemy zależy od jakiegoś algorytmu, co nie? ;)

#18 Jaro88PL

Jaro88PL

    Mam pędzel, to go używam! =)

  • Dekorator
  • 797 postów

Napisano 2010.02.05, 20:32

Bardzo fajna wtyczka z super grą.
Nie wiem jak z poziomem trudności ale przed chwilą zagrałem z bot'em łagodnym i wygrałem więc nie jest tak źle ;)

System: Windows 10 Pro x64 | Przeglądarka: IE 11 | AQQ: najnowsze
Kompozycja: Standard, GG12 | Wtyczki: GG Network, AQQ SMS, Contact


#19 voyk

voyk

    Rozgrzewam się

  • Wtyczkopisarz
  • 70 postów

Napisano 2010.02.06, 00:47

Uff, trochę się tego nazbierało :wacko:
może po kolei jakoś dam radę.

Gierka fajna tylko jak ja grałem to u mnie w instrukcji jest, że pionek stojący na polu innego koloru niż biały to jest bezpieczny (niezbijalny), ale z instrukcji opisu w internecie to nie ma takich ograniczeń. Druga sprawa aby losowanie kością pozostało chwilę na planszy bo teraz mam pustą kostkę klikam i kostki nie ma. Trzeba się przyglądać małym cyferką obok swojego konta aby wiedzieć co się wyrzuciło.
@Edit
Mam podobne odczucia jak Beherit. Dwie gry i tylko ja byłem kasowany, w jednej z gier nawet nie doszedłem jednym pionkiem do końca, grałem z botami łagodnymi.

Bezpieczne są tylko cztery ostatnie pola, na pozostałych wszyscy są zbijani (takie zasady).
Jeżeli ruch jest niedozwolony, to automatycznie przekazywana jest kolejka kolejnemu graczowi aby nie tracić czasu, dorobię bardziej widoczne cyferki :)
Losowanie kostki jest takie samo dla graczy i botów, można tylko na kompa narzekać, że takie liczby losowe (CryptGenRandom) wypadły :-P

Poziom gry jest stanowczo za wysoki. Bot łagodny, 20 rozgrywek, żadnej wygranej. Trochę przesada :P
Kolejna sprawa, to pokazanie zawodnikowi, że to jego tura, najlepiej migającym oknem, jak w okrętach - gdy robi się coś w międzyczasie i gra z kimś, gra w żaden sposób nie sygnalizuje, że to nasza tura. A szkoda ;)

W zasadzie ciężko mówić o stopniu trudności botów, łagodny ma priorytet na dojście do końca a agresywny na zbijanie pionków, dwie różne taktyki.
Jakoś mi umknęła ta funkcja, będzie dorobione jak w Okrętach.

...Co do uwag, to mam tylko takie jak poprzednicy: statystyki, widoczność kostki po rzucie, kontynuowanie gry po ukończeniu przez pierwszego gracza....

Statystyki - pomyślę.
Po ostatnim rzucie nie ma bo przechodzi na kolejnego gracza, j.w..
Kontynuacja w wersji 1.x odpada, może kiedyś powstanie 2.x :)

Szkoda, że gra nie oddaje momentu z rzutem kostką np. tak jak to wyglądach we flashowych grach gdzie się ustala kierunek i siłę rzutu.
Byłaby szansa na wprowadzenie gier "Gomoku" i "Czwórka"?

Jest wbudowana "symulacja" rzutu kostką, tylko parametry są dobierane losowo za każdym razem.
W planach mam zamiar prawie wszystkie przepisać, te na pewno.

...Jedna rzecz trochę mi się tylko nie spodobała, wiem że jest to duże ułatwienie dla programisty ale trochę to dziwnie wygląda w praktyce. Do rzeczy chodzi o to, że grając z żywymi graczami nie mają oni u siebie takich samych kolorów jak u nas, tzn. każdy na swoim komputerze jest zielony i wedle ustawienia pozostał kolory....

"Wszystko się wydaje proste, gdy nie trzeba tego samemu robić" :P
Chyba akurat obecne rozwiązanie jest trochę bardziej skomplikowane, ja podszedłem do problemu, że zawsze jesteś zielonym i nie musisz się zastanawiać jaki masz w tej rozgrywce kolor. Pomyślę czy da się coś skonfigurować w tej kwestii.

Błędy w rozgrywce multi: (testowane w ramach sieci lan, rozgrywka: 2 graczy, 1 łagodny i jeden agresywny bot.)
...

Wygląda na błędy, popatrzę na to wszystko (poza tym jeden zgłoszony na bugliście już jest).


Jest jakiś ukryty cel w klikaniu w kostkę? Może by robić to automatycznie? ;)
Sugestia nr. 2: Jednoklik na pionku podświetla pole na które zostanie przeniesiony, dwuklik przenosi pionek :)

Żeby sobie trochę pograć, bo tak w sumie jak się ma tylko jednego pionka na planszy, to komputer mógłby wykonywać wszystkie ruchy za nas ^^, a my siedzimy i w sumie oglądamy walkę botów. Nie ma to jak satysfakcja z kliknięcia w pole na którym stoi pion przeciwnika ;-)

Do sugestii matiss'a (żeby kolory graczy były takie same u każdego gracza) dodałbym jeszcze jeden 'ficzer' -> czat obok gry ;) ...

Czat to chyba w wersji 2.x (o ile w ogóle, jeszcze się nie zastanawiałem nad tym), jak przepiszę wszystkie pozostałe gry.


Ogólnie super, że gra się spodobała :D


Jakbym coś przegapił, to proszę pytać (pisać).

#20 Padre

Padre

    Rozgrzewam się

  • Użytkownik
  • 86 postów

Napisano 2010.02.06, 01:49

Świetna wtyczka, gratulacje.
Boty można spokojnie ograć, a co do statystyk - jak najbardziej by się przydały. To dodaje ducha rywalizacji.
Trochę grałem i nie zauważyłem żadnych błędów.

Użytkownik Padre edytował ten post 2010.02.06, 01:51





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych