Informacje o zgłoszeniu
-
#003422
-
Odrzucono
-
2.2.3.33
-
2.2.3.35
-
3 - przeciętna
Potwierdzenia zgłoszenia
-
Tak (0)Nie (0)
Podczas otwartego okna rozmowy, zostanie odcięty internet po rozłączeniu się kont, klikniemy na okno główne i z powrotem na okno rozmowy to aqq się wiesza i musi być zamknięte poprzez zabicie procesu. (czasem bez żadnego klikania - po upływie kilkunastu sekund)
Log tutaj
Windows 7, Aqq 2.2.0.61, IE8, wtyczki standardowe, kompozycja także standard
Log tutaj
Windows 7, Aqq 2.2.0.61, IE8, wtyczki standardowe, kompozycja także standard
jak miałem problemy z internetem (przy wersji 2.2.0.60) po odłączeniu aqq natychmiast się zawieszało
w tej wersji jakoś nie widzę tego problemu (próbowałem poprzez odłączenie kabla bo teraz nie mam problemów z internetem)
w tej wersji jakoś nie widzę tego problemu (próbowałem poprzez odłączenie kabla bo teraz nie mam problemów z internetem)
Aktualizacja statusu do: Zatwierdzono
Aktualizacja istotności do: 3 - średnia
Aktualizacja istotności do: 3 - średnia
Potwierdzam, AQQ się tnie gdy sieć jest ale nie wystarczająca do połączenia się.
Nie potrafię wywołać u siebie tego problemu.
U mnie program działa bez zarzutów (nic się nie wiesza).
U mnie program działa bez zarzutów (nic się nie wiesza).
Ja tak mam gdy (nie wiedzieć dlaczego) router się jak gdyby wiesza i wtedy AQQ zachowuje się jak dziecko, nie wyskakuje, nie zmienia się nic. Po prostu nie da się zapanować.
Natomiast gdy sam wyłączę kabel z routera i odetnę kompa od sieci to aqq normalnie się zachowuje...
Natomiast gdy sam wyłączę kabel z routera i odetnę kompa od sieci to aqq normalnie się zachowuje...
U mnie jest dokładnie to samo. Czasem router traci synchronizację (czerwona dioda 'Internet') i AQQ się wiesza - czarne okno. Gdy w takim momencie uruchomimy AQQ, to efekt jest taki sam.
Log podczas uruchamiania: http://wklej.org/hash/b79ad0e3975/
Log podczas uruchamiania: http://wklej.org/hash/b79ad0e3975/
Aktualizacja wersji do: 2.2.0.64
Żadne zmiany nie zostały poczynione aby to naprawić, błąd się ciągnie od bardzo dawna:/
@Edit
Jak by autor chociaż wszedł do zgłoszenia to by zmienił na zatwierdzono i zmienił wersję jako że błąd nadal występuje. Jeżeli po ponad miesiącu nie ma zmian a autor wprowadza coraz to nowsze wersje, to możliwe że nie zauważył tego zgłoszenia dlatego też odświeżyłem je. Błąd jest bardziej poważny niż na 3 skalę, dlaczego? Bo całkowicie uniemożliwia pracę w sytuacji przedstawionej przeze mnie. Ponadto błąd występuje nie tylko u mnie a u większej rzeszy osób i należało by coś w końcu z tym zrobić.
@Edit
Jak by autor chociaż wszedł do zgłoszenia to by zmienił na zatwierdzono i zmienił wersję jako że błąd nadal występuje. Jeżeli po ponad miesiącu nie ma zmian a autor wprowadza coraz to nowsze wersje, to możliwe że nie zauważył tego zgłoszenia dlatego też odświeżyłem je. Błąd jest bardziej poważny niż na 3 skalę, dlaczego? Bo całkowicie uniemożliwia pracę w sytuacji przedstawionej przeze mnie. Ponadto błąd występuje nie tylko u mnie a u większej rzeszy osób i należało by coś w końcu z tym zrobić.
Użytkownik cptiv edytował ten post 2010.06.23, 15:13
Aktualizacja wersji do: 2.2.0.79
Proszę się nie dopisywać, jeśli:
- widać, że w zgłoszeniu nie odpisał Autor AQQ, czyli nic się z nim nie działo,
- nie ma żadnych nowych i istotnych informacji do dodania.
Proszę się nie dopisywać, jeśli:
- widać, że w zgłoszeniu nie odpisał Autor AQQ, czyli nic się z nim nie działo,
- nie ma żadnych nowych i istotnych informacji do dodania.
Aktualizacja statusu do: Odrzucono
Odniosę się do problemu cptiv-a, bo reszta zgłoszeń dotyczy czego innego - z resztą mało to wszystko przekonujące jakoś. Ale ok, do rzeczy. Niestety, zła wiadomość. Przeanalizowałem log który umieściłeś. Wygląda na to na jakąś niekompatybilność pomiędzy AQQ (software) a twoim sprzętem (hardware). Widać że log ucina się w momencie połączenia - zatem jakieś połączenie następuje (może router coś tutaj gmatwa), ale karetka systemowa nie powraca już do AQQ zacinając je tym samym. Nie da się z tym nic zrobić, być może poza próbami jakiejś rekonfiguracji routera. Może gdybym miał ten sam zestaw sprzęt u co ty mógłbym powiedzieć coś więcej. Niestety, nic tutaj nie poradzę.
Odniosę się do problemu cptiv-a, bo reszta zgłoszeń dotyczy czego innego - z resztą mało to wszystko przekonujące jakoś. Ale ok, do rzeczy. Niestety, zła wiadomość. Przeanalizowałem log który umieściłeś. Wygląda na to na jakąś niekompatybilność pomiędzy AQQ (software) a twoim sprzętem (hardware). Widać że log ucina się w momencie połączenia - zatem jakieś połączenie następuje (może router coś tutaj gmatwa), ale karetka systemowa nie powraca już do AQQ zacinając je tym samym. Nie da się z tym nic zrobić, być może poza próbami jakiejś rekonfiguracji routera. Może gdybym miał ten sam zestaw sprzęt u co ty mógłbym powiedzieć coś więcej. Niestety, nic tutaj nie poradzę.
http://wklej.org/id/363494/
Wydaje mi się, że to jest dobry fragment. Jednak nie proście, bym znowu uprawiał kombinacje z odpinaniem zasilania z modemu. Sami też możecie to zrobić.
Wydaje mi się, że to jest dobry fragment. Jednak nie proście, bym znowu uprawiał kombinacje z odpinaniem zasilania z modemu. Sami też możecie to zrobić.
Aktualizacja statusu do: Zatwierdzono
Aktualizacja istotności do: 3 - średnia
Aktualizacja wersji do: 2.2.1.37
Ten błąd jest zbyt poważny, żeby go odrzucać, tym bardziej, że kilka osób go potwierdziło (na różnych konfiguracjach).
Aktualizacja istotności do: 3 - średnia
Aktualizacja wersji do: 2.2.1.37
Ten błąd jest zbyt poważny, żeby go odrzucać, tym bardziej, że kilka osób go potwierdziło (na różnych konfiguracjach).
Aktualizacja statusu do: Do sprawdzenia
Zgłoszenie naprawione w wersji: 2.2.1.39
Próba poprawki. Proszę jednak zrozumieć, że nie dysponuję systemem który zawiesza AQQ przy braku połączenia. Ten błąd może być uciążliwy do poprawienia.
Zgłoszenie naprawione w wersji: 2.2.1.39
Próba poprawki. Proszę jednak zrozumieć, że nie dysponuję systemem który zawiesza AQQ przy braku połączenia. Ten błąd może być uciążliwy do poprawienia.
Jakby co, to ja też go potwierdzę. A odkryłem go zupełnie przypadkiem, bo rozłączenie z Internetem zdarza się u mnie nieczęsto.
Windows Vista Service Pack 2, Internet Explorer 8, Vista v3.0, -
A modemem moim (routerem Wi-Fi) jest livebox tp (Sagem ileśtam ).
Windows Vista Service Pack 2, Internet Explorer 8, Vista v3.0, -
A modemem moim (routerem Wi-Fi) jest livebox tp (Sagem ileśtam ).
u mnie sytuacja uległa poprawie, przy próbie połączenia przycina się ale już nie zawiesza jak to było wcześniej więc chyba jest dobrze:)
U mnie nic się nie zmieniło.
Póki co raz na abrdzo krótko straciłem synchronizację i zwiechy nie było (2.2.2.10). Poczekam na inne okazje, aby mieć pewność. Może to potrwać kilka dni, bo nie wywołam tego na zawołanie.
Ok, u mnie jednak nadal AQQ się wiesza i okna robią się czarne.
Aktualizacja statusu do: Zatwierdzono
Aktualizacja wersji do: 2.2.2.10
Zgłoszenie naprawione w wersji: Brak
Aktualizacja wersji do: 2.2.2.10
Zgłoszenie naprawione w wersji: Brak
Kiedyś opisywałem ten przypadek
http://forum.aqq.eu/...e__gopid__19047
lecz temat został zamnięty
Nie zamknięty, tylko odrzucony (nadal można było w nim pisać) nie bez powodu.
~VPN
http://forum.aqq.eu/...e__gopid__19047
lecz temat został zamnięty
Nie zamknięty, tylko odrzucony (nadal można było w nim pisać) nie bez powodu.
~VPN
Użytkownik VPN edytował ten post 2010.07.17, 10:40
Użytkownicy przeglądający to zgłoszenie: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych