Skocz do zawartości


Informacje o zgłoszeniu

  • #003422

  • Odrzucono

  • 2.2.3.33

  • 2.2.3.35

  • 3 - przeciętna

Potwierdzenia zgłoszenia

  • Tak (0)Nie (0)
Zdjęcie

Aqq po odłączeniu internetu przestaje odpowiadać.

Napisane przez cptiv w 2010.05.10, 22:09

Podczas otwartego okna rozmowy, zostanie odcięty internet po rozłączeniu się kont, klikniemy na okno główne i z powrotem na okno rozmowy to aqq się wiesza i musi być zamknięte poprzez zabicie procesu. (czasem bez żadnego klikania - po upływie kilkunastu sekund)
Log tutaj
Windows 7, Aqq 2.2.0.61, IE8, wtyczki standardowe, kompozycja także standard

jak miałem problemy z internetem (przy wersji 2.2.0.60) po odłączeniu aqq natychmiast się zawieszało
w tej wersji jakoś nie widzę tego problemu (próbowałem poprzez odłączenie kabla bo teraz nie mam problemów z internetem)

Aktualizacja statusu do: Zatwierdzono
Aktualizacja istotności do: 3 - średnia


19normalny89

2010.05.11, 09:08
Potwierdzam, AQQ się tnie gdy sieć jest ale nie wystarczająca do połączenia się.

Nie potrafię wywołać u siebie tego problemu.
U mnie program działa bez zarzutów (nic się nie wiesza).


19normalny89

2010.05.12, 22:36
Ja tak mam gdy (nie wiedzieć dlaczego) router się jak gdyby wiesza i wtedy AQQ zachowuje się jak dziecko, nie wyskakuje, nie zmienia się nic. Po prostu nie da się zapanować.

Natomiast gdy sam wyłączę kabel z routera i odetnę kompa od sieci to aqq normalnie się zachowuje...

U mnie jest dokładnie to samo. Czasem router traci synchronizację (czerwona dioda 'Internet') i AQQ się wiesza - czarne okno. Gdy w takim momencie uruchomimy AQQ, to efekt jest taki sam.

Log podczas uruchamiania: http://wklej.org/hash/b79ad0e3975/

Aktualizacja wersji do: 2.2.0.64

Żadne zmiany nie zostały poczynione aby to naprawić, błąd się ciągnie od bardzo dawna:/

@Edit
Jak by autor chociaż wszedł do zgłoszenia to by zmienił na zatwierdzono i zmienił wersję jako że błąd nadal występuje. Jeżeli po ponad miesiącu nie ma zmian a autor wprowadza coraz to nowsze wersje, to możliwe że nie zauważył tego zgłoszenia dlatego też odświeżyłem je. Błąd jest bardziej poważny niż na 3 skalę, dlaczego? Bo całkowicie uniemożliwia pracę w sytuacji przedstawionej przeze mnie. Ponadto błąd występuje nie tylko u mnie a u większej rzeszy osób i należało by coś w końcu z tym zrobić.

Użytkownik cptiv edytował ten post 2010.06.23, 15:13


Aktualizacja wersji do: 2.2.0.79

Proszę się nie dopisywać, jeśli:
- widać, że w zgłoszeniu nie odpisał Autor AQQ, czyli nic się z nim nie działo,
- nie ma żadnych nowych i istotnych informacji do dodania.

Aktualizacja statusu do: Odrzucono

Odniosę się do problemu cptiv-a, bo reszta zgłoszeń dotyczy czego innego - z resztą mało to wszystko przekonujące jakoś. Ale ok, do rzeczy. Niestety, zła wiadomość. Przeanalizowałem log który umieściłeś. Wygląda na to na jakąś niekompatybilność pomiędzy AQQ (software) a twoim sprzętem (hardware). Widać że log ucina się w momencie połączenia - zatem jakieś połączenie następuje (może router coś tutaj gmatwa), ale karetka systemowa nie powraca już do AQQ zacinając je tym samym. Nie da się z tym nic zrobić, być może poza próbami jakiejś rekonfiguracji routera. Może gdybym miał ten sam zestaw sprzęt u co ty mógłbym powiedzieć coś więcej. Niestety, nic tutaj nie poradzę.

http://wklej.org/id/363494/

Wydaje mi się, że to jest dobry fragment. Jednak nie proście, bym znowu uprawiał kombinacje z odpinaniem zasilania z modemu. Sami też możecie to zrobić.

Aktualizacja statusu do: Zatwierdzono
Aktualizacja istotności do: 3 - średnia
Aktualizacja wersji do: 2.2.1.37

Ten błąd jest zbyt poważny, żeby go odrzucać, tym bardziej, że kilka osób go potwierdziło (na różnych konfiguracjach).

Aktualizacja statusu do: Do sprawdzenia
Zgłoszenie naprawione w wersji: 2.2.1.39

Próba poprawki. Proszę jednak zrozumieć, że nie dysponuję systemem który zawiesza AQQ przy braku połączenia. Ten błąd może być uciążliwy do poprawienia.


Silverlight

2010.07.13, 13:46
Jakby co, to ja też go potwierdzę. A odkryłem go zupełnie przypadkiem, bo rozłączenie z Internetem zdarza się u mnie nieczęsto.

Windows Vista Service Pack 2, Internet Explorer 8, Vista v3.0, -

A modemem moim (routerem Wi-Fi) jest livebox tp (Sagem ileśtam ;P).

u mnie sytuacja uległa poprawie, przy próbie połączenia przycina się ale już nie zawiesza jak to było wcześniej więc chyba jest dobrze:)


Silverlight

2010.07.15, 19:52
U mnie nic się nie zmieniło.

Póki co raz na abrdzo krótko straciłem synchronizację i zwiechy nie było (2.2.2.10). Poczekam na inne okazje, aby mieć pewność. Może to potrwać kilka dni, bo nie wywołam tego na zawołanie.

Ok, u mnie jednak nadal AQQ się wiesza i okna robią się czarne.

Aktualizacja statusu do: Zatwierdzono
Aktualizacja wersji do: 2.2.2.10
Zgłoszenie naprawione w wersji: Brak


cukiernik

2010.07.16, 22:33
Kiedyś opisywałem ten przypadek

http://forum.aqq.eu/...e__gopid__19047

lecz temat został zamnięty :(

Nie zamknięty, tylko odrzucony (nadal można było w nim pisać) nie bez powodu.
~VPN

Użytkownik VPN edytował ten post 2010.07.17, 10:40







Użytkownicy przeglądający to zgłoszenie: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych