Skocz do zawartości


Zdjęcie

Nie mogę w ogóle włączyć AQQ!

restart błąd aqq się wyłącza

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
68 odpowiedzi w tym temacie

#41 vBz

vBz

    Expert

  • Dekorator
  • 828 postów

Napisano 2012.07.20, 21:41

Musi być jakiś powód. Skoro, po ponownym urochomieniu znowu nie ma paska to zamieszane jest coś co jest używane w AQQ.

#42 ss9227

ss9227

    Weteran

  • Użytkownik
  • 532 postów

Napisano 2012.07.20, 21:44

BTW, @vBz, więc jaki antywirus polecasz? :)

#43 ♥Jane-O♥

♥Jane-O♥

    Początkujący

  • Użytkownik
  • 28 postów

Napisano 2012.07.20, 22:38

Co od avasta to dłuuugo byłam jego przeciwniczką. Od kiedy jest na nowym silniku zdecyodwalam się na niego. Wcześniej miałam Avirę i z nią były problemy na tle update'ów i no.. powiedzmy szczerze - po angielsku jest co utrudnia poprawną konfigurację (angielski znam b.dobrze ale niektóre terminy są hm.. malo zrozumiałe) Reinstalowałam aqq i pasek działa póki się nie włączy ponownie komunikatora.

a kiedy IE 9 próbuje zainstalować, to wyskakuje "że mam najnowszą wersje"

#44 kr2ysiek

kr2ysiek

  • Pomocnik
  • 1501 postów

Napisano 2012.07.20, 22:46

Odinstaluj aktualizację do IE9 i zainstaluj ją ponownie.

#45 moose

moose

    Adept

  • Użytkownik
  • 333 postów

Napisano 2012.07.20, 22:52

BTW, @vBz, więc jaki antywirus polecasz? :)

Eset NOD32 Antyvirus + Comodo Firewall - taką odpowiedź dostałem od niego na pw :)

#46 ss9227

ss9227

    Weteran

  • Użytkownik
  • 532 postów

Napisano 2012.07.20, 22:56

Dzięki, chodziło mi o bezpłatne. Przepraszam za lekki OT.

#47 ♥Jane-O♥

♥Jane-O♥

    Początkujący

  • Użytkownik
  • 28 postów

Napisano 2012.07.20, 23:09

A jak mam odinstalować IE ? O_O

#48 moose

moose

    Adept

  • Użytkownik
  • 333 postów

Napisano 2012.07.20, 23:44



Odinstalowywanie programu Internet Explorer



Jeśli chcesz odinstalować program Internet Explorer, ponieważ wystąpił problem z przeglądarką, sprawdź, czy jego opis jego rozwiązania znajduje się na liście pomocy i instrukcji dotyczących programu Internet Explorer 9.
Następująca procedura dotyczy zarówno systemu Windows 7, jak i systemuWindows Vista.

  • Kliknij przycisk Start Dołączona grafika, w polu wyszukiwania wpisz tekst Programy i funkcje, a następnie kliknij łącze Wyświetl zainstalowane aktualizacje w lewym okienku.

  • Przewiń w dół listę znajdującą się w obszarze Odinstaluj aktualizację do sekcjiMicrosoft Windows.

  • Kliknij prawym przyciskiem myszy pozycję Windows Internet Explorer 9, kliknij opcję Odinstaluj, a następnie po pojawieniu się odpowiedniego monitu kliknij przycisk Tak.

  • Kliknij jedną z następujących opcji:

  • Uruchom ponownie teraz (aby zakończyć proces odinstalowywania programuInternet Explorer 9 i przywrócić poprzednią wersję programu Internet Explorer).

  • Uruchom ponownie później




Dołączona grafika


Uwaga

Po odinstalowaniu programu Internet Explorer 9 na komputerze będzie dostępna poprzednio zainstalowana wersja programu Internet Explorer. Nie jest konieczne jej ponowne instalowanie.


Użytkownik moose edytował ten post 2012.07.20, 23:46


#49 VPN

VPN

    Guru

  • Użytkownik
  • 6923 postów

Napisano 2012.07.20, 23:59

Dodatkowo po reinstalacji zrób reset ustawień IE do wartości domyślnych. Można to zrobić również z poziomu Panelu sterowania > Opcje internetowe.

Tu byłem.


#50 ♥Jane-O♥

♥Jane-O♥

    Początkujący

  • Użytkownik
  • 28 postów

Napisano 2012.07.21, 00:06

pobawię się tym jutro i dam znać jak coś :)

#51 ♥Jane-O♥

♥Jane-O♥

    Początkujący

  • Użytkownik
  • 28 postów

Napisano 2012.07.22, 15:06

zauważyłam, że mam i ie 8 i ie 9 to może być przyczyna?

#52 VPN

VPN

    Guru

  • Użytkownik
  • 6923 postów

Napisano 2012.07.22, 15:09

Tak. Powinno być tylko jedno, poprawnie działające.

Tu byłem.


#53 ♥Jane-O♥

♥Jane-O♥

    Początkujący

  • Użytkownik
  • 28 postów

Napisano 2012.07.22, 15:49

niestety, odinstalowałam ie 8 i problem nadal jest. spróbuje jeszcze ie 9 i ponowne jego instalacje

hmm teraz system "nie ukonczyl instalacji" ie i nie chce sie zainstalować. dafuq?

#54 VPN

VPN

    Guru

  • Użytkownik
  • 6923 postów

Napisano 2012.07.22, 18:03

Spróbuj najpierw zresetować ustawienia internetowe do domyślnych:
Start > Panel sterowania > Sieć i Internet > Opcje internetowe > Zaawansowane > przycisk Resetuj...

Tu byłem.


#55 ♥Jane-O♥

♥Jane-O♥

    Początkujący

  • Użytkownik
  • 28 postów

Napisano 2012.07.22, 19:13

niestety nic to nie pomogło

Użytkownik ♥Jane-O♥ edytował ten post 2012.07.22, 19:20


#56 VPN

VPN

    Guru

  • Użytkownik
  • 6923 postów

Napisano 2012.07.22, 19:22

Pozostaje mi tylko odesłać na forum fixitpc.pl gdzie pomogą Ci naprawić Internet Explorera. Prawidłowe działanie tej przeglądarki jest warunkiem prawidłowego działania AQQ.

Tu byłem.


#57 ♥Jane-O♥

♥Jane-O♥

    Początkujący

  • Użytkownik
  • 28 postów

Napisano 2012.07.22, 19:32

ehh IE działa, wszystko jest z nim ok.. dużo osób ma ten sam problem i zastanawiam się SKĄD coś takiego. Właściciel aplikacji może by wiedział?

#58 Oconnel

Oconnel

    AQQ Developer

  • Właściciel
  • 4622 postów

Napisano 2012.07.22, 19:39

Jane, może być wiele czynników które działają na twoją niekorzyść. Jak widzisz, ciężko jest coś zdiagnozować na odległość jeżeli system nie jest w najlepszym stanie. Naprawdę proponuję ci skorzystanie z innej kompozycji wizualnej skoro tylko z tą jedną masz tak wielkie problemy. Proponuję ci kompozycje ProStandard która również jest w ciemnych barwach, lub inną - jest mnóstwo do wyboru. Jeżeli jednak się zaparłaś, to możesz umieścić gdzieś log z rozruchu AQQ. Może coś wyjdzie w logu. Jak zrobić log?

http://www.youtube.c...h?v=cvF-6g-r5es
MyPortalYouTubeTwitter54slty.png

#59 ♥Jane-O♥

♥Jane-O♥

    Początkujący

  • Użytkownik
  • 28 postów

Napisano 2012.07.22, 20:46

http://wklej.to/yQXhB proszę oto log

#60 Oconnel

Oconnel

    AQQ Developer

  • Właściciel
  • 4622 postów

Napisano 2012.07.22, 23:57

Musisz w pełni uruchomić AQQ. Tz. poczekaj aż zobaczysz okno główne i wówczas je wyłącz. Z loga wynika, że po prostu pozostałaś na oknie logowania i je wyłączyłaś.
MyPortalYouTubeTwitter54slty.png





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: restart, błąd, aqq się wyłącza

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych