Automatyczne wysyłanie treści oraz czcionka w oknie rozmowy
#22
Napisano 2012.07.21, 10:09
Tu byłem.
#23
Napisano 2012.07.21, 11:30
#24
Napisano 2012.07.21, 11:35
Tak jak radziłeś zmieniłem w pliku: [ProStandard\Message\body.htm]
z:
font-family: Segoe UI, Tahoma;na:
font-family: Courier New;
jednak nie przyniosło to żadnego rezultatu, czcionki w oknie rozmowy nadal są takie same jak w oryginalnym stylu.
W plikach: [in.htm] oraz [out.htm]
nie znalazłem informacji do zmiany typu czcionki, więc pozostawiłem je oryginalne.
Stylów o których pisałeś: [.time] oraz [.you] nie znalazłem w ogóle.
W załączeniu przesyłam spakowany plik (14,15 KB) w którym umieściłem oryginalne pliki jak i zmieniony.
Jeżeli znalazł byś chwilkę czasu, prosił bym Ciebie o przyjrzeniu się im.
Użytkownik Vansen_1 edytował ten post 2012.07.21, 11:37
#25
Napisano 2012.07.21, 11:36
#26
Napisano 2012.07.21, 11:50
AQQ jest chyba jedynym komunikatorem, który ich niema.
- VPN lubi to
#27
Napisano 2012.07.21, 12:22
Co do zbyt dużej ilości ikon - już teraz może dojść do takiej sytuacji, gdy dodamy ikony odwtyczkowe. Sprawdzał ktoś jak sobie AQQ z tym radzi?
Użytkownik VPN edytował ten post 2012.07.21, 12:23
Tu byłem.
#28
Napisano 2012.07.21, 12:44
DODANO:
@Vansen_1: Są tam te style, tylko nie wiesz jak wygląda CSS. ".you {" Oznacza początek stylu dla klasy "you", który kończy się klamrą. W tym pliku są 4 wystąpienia "font-family:", jak zamieniłeś wszystkie w pliku w katalogu instalacji AQQ, to musisz styl odświeżyć, np. przez zmienienie na chwilę na inną kompozycję lub restart AQQ. Jak skopiowałeś kompozycje do profilu, to musisz na nią przełączyć w ustawieniach.
Użytkownik kr2ysiek edytował ten post 2012.07.21, 12:44
#29
Napisano 2012.07.21, 12:52
Ja bym usunął z tego paska przycisk zablokuj, jest też pod PPM na karcie. A pewnie rzadko jest używany.
Mylisz się , używam wszystkich z przycisków umieszczonych tam więc nie chce by coś stamtąd zniknęło .
#30
Napisano 2012.07.21, 14:39
Dokładna lokalizacja:
[c:\Program Files (x86)\WapSter\WapSter AQQ\System\Shared\Themes\ProStandard\Message\body.htm]
rzeczywiście znalazłem w tym pliku 4 wystąpienia:
font-family: Segoe UI, Tahoma;które zamieniłem na
font-family: Courier New;
Za równo restart AQQ, zmiana stylów na inne oraz restart komputera, nie przyniosły żadnych efektów.
Czcionki w oknie rozmowy nadal są takie same jak w oryginalnym stylu.
Może pomocna będzie informacja na temat mojego systemu:
Windows 7 Home Premium 64 bit (Service Pack 1)
#31
Napisano 2012.07.21, 16:45
Użytkownik Beherit edytował ten post 2012.07.21, 16:46
#32
Napisano 2012.07.21, 18:45
Skopiuj kompozycje do katalogu profilu (C:\Użytkownicy\[nazwa_użytkownika]\WapSter\AQQ Folder\Profiles\[nazwa_profilu]\Themes) i tam edytuj ją i zmień na nią w AQQ.
@Beherit: lepiej je wydzielić do jakiegoś innego tematu w innym dziale.
Użytkownik kr2ysiek edytował ten post 2012.07.21, 18:46
#33
Napisano 2012.07.21, 21:04
Zrobiłem tak jak radziłeś. Dla pewności poszedłem o krok dalej i odinstalowałem całkowicie AQQ, zrestartowałem system i ponownie zainstalowałem świeżego AQQ.
Skopiowałem kompozycje do katalogu profilu (C:\Użytkownicy\[nazwa_użytkownika]\WapSter\AQQ Folder\Profiles\[nazwa_profilu]\Themes).
Dokonałem zmian czcionki w pliku (ProStandard\Message\body.htm), zarówno w miejscu instalacji AQQ przez system jak i w miejscu wskazanym przez kr2ysiek-a
Uruchomiłem AQQ, zmieniłem styl na ProStandard i kicha. Czcionki w oknie rozmowy nadal są takie same jak w oryginalnym stylu.
Sądzę że dam już sobie spokój z tym tematem, bo mój problem staje się dla was coraz bardziej męczący. Po prostu pozostanę przy takich czcionkach jakie już są. Swoją drogą szkoda że nie można ich w prosty sposób ustawić z poziomu samego programu w opcjach:
na przykład:
[Program/Ustawienia/Podstawowe ustawienia/Konfiguruj okno rozmowy]
lub
[Program/Ustawienia/Wygląd/Czcionki]
#34
Napisano 2012.07.21, 21:19
Teraz na liście ProStandard będzie dwa razy, przełącz na to w profilu. Będzie niżej niż ta w katalogu instalacji AQQ.
#35
Napisano 2012.07.21, 21:44
(C:\Użytkownicy\[nazwa_użytkownika]\WapSter\AQQ Folder\Profiles\[nazwa_profilu]\Themes)
na liście po lewej, kompozycje wizualne są zdublowane.
Wybierałem jedną, restartowałem AQQ i wybierałem drugą. Niestety bez rezultatu.
Sprawdź może ten mój plik (body.htm), dołączyłem jego do postu.
Możliwe że coś faktycznie w nim przeoczyłem.
Załączone pliki
#36
Napisano 2012.07.21, 21:58
A czemu nie działa nie wiem. W tym pliku poprawnie jest czcionka ustawiona.
#38
Napisano 2012.07.22, 12:12
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych