Skocz do zawartości


Zdjęcie

[rozwiązany] brak dźwięku w filmikach z Youtube


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 grzesiak8

grzesiak8

    Początkujący

  • Użytkownik
  • 8 postów

Napisano 2012.08.13, 13:32

Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem że nie mam dźwięku we filmikach z YT odpalanych przez to okienko. Nie mam dźwięku ani w tych filmikach z Pomocy jak i z powiadomień z kanału RSS z YouTube. I teraz nie wiem gdzie to zgłosić i w jaki dział więc sorki za problem, gdyż te filmiki na stronie YouTube działają prawidłowo

#2 wu112

wu112

    Wrzuć Monetę

  • Moderator
  • 2863 postów

Napisano 2012.08.13, 13:37

Witaj. Podaj kilka dodatkowych informacji:

1. Używaną wersję AQQ (w formacie 2.x.x.xx)
2. Wersja przeglądarki Internet Explorer (nie innej!)
3. Nazwę używanego systemu Windows.

Dodatkowo możesz sprawdzić czy filmiki działają poprawnie w przeglądarce Internet Explorer..

WindowsPrzeglądarkaAQQWtyczkiKompozycja


#3 grzesiak8

grzesiak8

    Początkujący

  • Użytkownik
  • 8 postów

Napisano 2012.08.13, 13:48

Wersja AQQ 2.4.1.67 - zawsze aktualizuje na bieżąco do każdej wersji (tak apropo nie moge zauktualizować do wersji 2.4.1.71, nie mam jej na liście)
IE w wersji 8
Windows 7

Pod IE linki działają prawidłowo.

Użytkownik grzesiak8 edytował ten post 2012.08.13, 13:50


#4 wu112

wu112

    Wrzuć Monetę

  • Moderator
  • 2863 postów

Napisano 2012.08.13, 13:50

Kliknij ikonę głośnika w zasobniku systemowym i wybierz opcję "Mixer". W mixerze sprawdź czy suwak głośności przy AQQ nie jest ustawiony na 0.

--- EDIT ---
Pobieranie wersji 71 AQQ zostało tymczasowo wstrzymane ze względu na liczne problemy.

Użytkownik wu112 edytował ten post 2012.08.13, 13:52

WindowsPrzeglądarkaAQQWtyczkiKompozycja


#5 grzesiak8

grzesiak8

    Początkujący

  • Użytkownik
  • 8 postów

Napisano 2012.08.13, 13:53

Jest na 0 ustawione, zmieniłem na inna i działa już prawidłowo dzwięk, dziękuje za pomoc ;)

#6 wu112

wu112

    Wrzuć Monetę

  • Moderator
  • 2863 postów

Napisano 2012.08.13, 13:53

Problem rozpoczynający temat został uznany za rozwiązany.
Jeśli chcesz dodać coś do tematu skorzystaj z funkcji "Zgłoś" (dostępnej w prawym dolnym rogu posta) w celu poinformowania moderatora, który otworzy temat.

WindowsPrzeglądarkaAQQWtyczkiKompozycja





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych