Skocz do zawartości

Zdjęcie

Witam forumowiczów

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Draq

Draq

Początkujący

• Użytkownik
  • 16 postów

Napisano 2014.08.23, 16:32

Witam wszystkich, skoro już się przyszło na forum wypada się przedstawić :D

Tutaj będę występował pod pseudonimem Draq, jestem studentem, jak dobrze pójdzie, to ostatniego roku.

Z aqq związany jestem od końca 2009 jakoś, listopad/grudzień, nie pamietam już dokładnie. Wstyd może przyznać, ale od kwietnia przerzuciłem się na WTW, co było wielkim błędem. Nawet gg tak nie napsuło mi nerwów jak WTW. Fakt, nie jestem jakiś obeznany w sprawach PC, być może coś ustawiłem tam nie tak, albo nie odnaczyłem czegoś, albo najzwyczajniej jestem za głupi na używanie tegoż komunikatora. Fakt faktem, szlag mnie przez niego trafiał średnio dwa razy na dzień.

Stwierdziłem zatem, że zobaczę jak to będzie z tym płatynym AQQ. Więc wróciłem. Lubię jak wszystko działa bez mojej ingerencji. Samo się włączy, samo mnie poinformuje o wiadomości, poczcie, bez zbędnego grzebania cholera wie w czym.

W każdym razie, skusiłem się na miesiąc opłaty, zapewne potem wykupię sobie roczną subskrypcję. Jak daleko sięgam pamiecią, tak nigdy nie miałem problemów z tym komunikatorem.

Tyle, pogadałem sobie, zatem, witam wszystkich, z tego miejsca pozdrawiam forumowiczów i kieruję podziękowania do Occonela i ekipy za stworzenie AQQ, dzięki wam :-D

Użytkownik Draq edytował ten post 2014.08.23, 16:33

#2 Beherit

Beherit

In Sorte Diaboli

• Wtyczkopisarz
  • 5030 postów

Napisano 2014.08.23, 18:10

Hej :) Fajnie, że do nas wróciłeś i mam nadzieję, że nie będziesz miał problemów z AQQ a jak już jakieś się pojawią to małe i prędko zostaną usunięte ;)

#3 Draq

Draq

Początkujący

• Użytkownik
  • 16 postów

Napisano 2014.08.23, 19:41

Też mam nadzieję, że będzie ich jak najmniej, a najlepiej wcale. Niestety, pierwszy się już znalazł. Zgłosiłem go w bugliście.

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0