Najlepsza odpowiedź MazQuick , 2015.03.26, 17:18
Pobranie wersji 3.0.0.62 naprawiło problem niedziałających płatności. Problem rozwiązany.
Przejdź do postuNajlepsza odpowiedź MazQuick , 2015.03.26, 17:18
Pobranie wersji 3.0.0.62 naprawiło problem niedziałających płatności. Problem rozwiązany.
Przejdź do postuNapisano 2015.03.26, 09:30
Witam.
Pobrałem sobie wczoraj wieczorem AQQ by sprawdzić jak się zmieniło od ostatniego (długiego) czasu i zauważyłem, że do używania go potrzeba zapłacić symboliczną sumę. Problem w tym, że każda z płatności jest aktualnie niedostępna. Podobno trwają jakieś prace administracyjne.
W załączeniu podałem screen'a jak to wygląda.
Pozdrawiam.
Maz.
Użytkownik MazQuick edytował ten post 2015.03.26, 09:30
Napisano 2015.03.26, 10:35
Napisano 2015.03.26, 10:46
Ale w czym masz problem? Wybierz inny sposób płatności, bo SMSy faktycznie są chwilowo nieobecne.
W tym, że każda z opcji płatności pokazuje tą samą wiadomość.
Napisano 2015.03.26, 10:54
Napisano 2015.03.26, 11:18
Użytkownik Beherit edytował ten post 2015.03.26, 11:26
Napisano 2015.03.26, 11:27
Napisano 2015.03.26, 12:12
U mnie dziś to samo co u MazQuick'a.
Użytkownik Kraton edytował ten post 2015.03.26, 17:08
Napisano 2015.03.26, 12:20
Informacje są na fanpage AQQ na Facebook oraz w temacie aktualnej stabilnej wersji AQQ. Reklamacje należy zgłaszać przez ten formularz, tutaj nikt Ci nie pomoże w tej sprawie.
Napisano 2015.03.26, 12:33
IE 11, reinstalacja nic nie zmieniła. Czyli pozostaje czekać...
Napisano 2015.03.26, 13:55
Potwierdzam, mam to samo, nie mogę wybrać żadnej formy płatności. Może coś źle się odbywa sprawdzanie dostępności jak ilość dni subskrypcji wynosi 0?
Napisano 2015.03.26, 17:18 Najlepsza odpowiedź
Pobranie wersji 3.0.0.62 naprawiło problem niedziałających płatności. Problem rozwiązany.
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych