Skocz do zawartości


Zdjęcie

Dysk SSD


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 Deadmaster

Deadmaster

    Hellraiser

  • Moderator
  • 2088 postów

Napisano 2015.03.31, 00:16

Nie znam się, więc zapytam. Po namowach oraz ostatnim upgrade sprzętu stwierdziłem, że kupię dysk SSD. Niewiele wiem o dyskach SSD, ani o firmach dyski te produkujących. Szukam czegoś na partycję systemową, więc czegoś raczej niezbyt dużego (60 GB?) no i cena w okolicach 200 zł. Ktoś coś poleci, albo grzecznie mi wytłumaczy, czemu robię głupotę mając takie założenia? :) Sprawa dość pilna. Z góry dzięki za pomoc.


  • karololszak lubi to

#2 Shinigami

Shinigami

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 125 postów
  • MiejscowośćPabianice

Napisano 2015.03.31, 01:03