A więc moim pomysł jest takowa oto myśl:
Niech gdzieś, np. w moich dokumentach (ale miło byłoby widzieć opcję z wyborem folderu) byłyby zapisywane zdjęcia w podfolderach o nazwach użytkowników. Tak, zwracam na to uwagę, o NAZWACH a nie identfikatorach. Jeżeli będę miał 100 folderów to chwile potrwa przeglądnięcie ich jeśli mają nazwy w stylu -1830237823782647826382673526@faceboook.com dlatego lepiej byłoby je nazwać imieniem i nazwiskiem (np. Jan Kowalski). Oczywiście również (w prostej wersji) opcja czy chcę zapisywać automatycznie wszystkie zdjęcia, albo nawet (wersja rozszerzona) wybór grup i użytkowników których opcja dotyczy. Jeśli chodzi o zasadę działania to po prostu (przy założeniu, e jest włączona i sprawna) wszystkie otrzymane zdjęcia w momencie otrzymania na komunikator byłyby zapisane w odpowiednim miejscu. Często się zdarza, że nie zapisuję zdjęcia, bo uważam, że nie warto a 2 tygodnie później go szukam. No i oczywiście nazwy nie facebookowe tylko data i godzina otrzymania