Skocz do zawartości


Zdjęcie

Gdzie się podział ProStandard?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Darti

Darti

    Początkujący

  • Użytkownik
  • 3 postów

Napisano 2016.06.11, 23:06

Witam, po bardzo długiej przerwie postanowiłem sprawdzić, jak tam się trzyma AQQ. Od zawsze żywiłem do tego programu bardzo duży sentyment, z uwagi na bardzo fajny interfejs. Niestety obecnie wchodze w kompozycje, no i nigdzie nie mogę znaleźć uwielbianej przeze mnie skórki, ProStandard. Wie ktoś dlaczego?
 



#2 Deadmaster

Deadmaster

    Hellraiser

  • Moderator
  • 2085 postów

Napisano 2016.06.11, 23:17

Ja wiem, ja! Bo została usunięta na rzecz rozwiązania szerzej opisanego tutaj: http://aqq.eu/help/7...anie_kompozycji:)



#3 Darti

Darti

    Początkujący

  • Użytkownik
  • 3 postów

Napisano 2016.06.11, 23:56

O, no prosze, nawet fajna opcja. Teraz będę musiał się chwile pobawić żeby uzyskać odpowiedni kolor, chyba że ktoś obsługi wie jakie parametry ustawić żeby uzyskać ten sam motyw? :D

 

No i pytanie, nie da się jakoś usunąć tego logo AQQ w tle na liście kontaktu i w oknie rozmowy?



#4 Deadmaster

Deadmaster

    Hellraiser

  • Moderator
  • 2085 postów

Napisano 2016.06.12, 00:09

Parametrami się baw przesuwając suwaczki ;)

 

No i pytanie, nie da się jakoś usunąć tego logo AQQ w tle na liście kontaktu i w oknie rozmowy?

C:\Program Files (x86)\AQQ\System\Shared\Themes\Standard\Styles\contacts\background.png - u Ciebie ścieżka będzie inna, ale generalnie to ta grafika ;)


  • Darti lubi to

#5 Darti

Darti

    Początkujący

  • Użytkownik
  • 3 postów

Napisano 2016.06.12, 00:38

Wszystko działa :D wspaniała pomoc jestem w pełni usatysfakcjonowany



#6 Silverlight

Silverlight

    Just brilliant. It's Sense.

  • Dekorator
  • 3422 postów

Napisano 2016.06.14, 15:33

Logo w tle okien rozmowy i kontaktów można wyłączyć w Ustawieniach AQQ, nie trzeba usuwać ręcznie żadnych plików (w wypadku aktualizacji AQQ pliki powrócą, więc i tła powrócą ;)) :)


Windows 10 Home x64 ● Internet Explorer 11Intel i7 3gen 4x2,3~3,3 GHz8 GB RAMnVIDIA GeForce 650M 2 GB 1920x1080Intel SSD 530 240GBBlu-ray RW


#7 Shinigami

Shinigami

    Bywalec

  • Użytkownik
  • 125 postów

Napisano 2016.06.14, 17:47

w wypadku aktualizacji AQQ...

:D






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych