Formuła 1 - Sezon 2008
#221
Napisano 2008.11.02, 21:04
Beta testy AQQ:
PC: AQQ (zawsze najnowsza beta), Edge, Windows 10 x64 | Kompozycja: GG11, Wtyczki: dostarczane z AQQ
#222
Napisano 2008.11.02, 22:48
Trudno.
Obawiam się tylko, czy goniąc za marzeniami związanymi z przyszłym sezonem, BMW nie straciło czegoś, co było blisko w tym sezonie, a w następnym może być dalej... Zobaczymy. W każdym razie BMW nie wystawiło sobie dobrego świadectwa, skoro w ostatnim wyścigu Kubica nie mógł wyprzedzić najsłabszego bolidu w stawce...
Gdy Vettel wyprzedził Hamiltona, aż wyskoczyłem w górę z radości. Niestety, Glockowi nie udało się dojechać do końca na zajmowanym miejscu na oponach przeznaczonych na suchą nawierzchnię. Nie dopatrywałbym się tu podtekstów. Mieliśmy już w tym sezonie wyścig, w którym pod koniec zaczęło padać i nastąpiły niesamowite wydarzenia. To była podobna sytuacja. Wtedy Heidfeld na małym dystansie zyskał więcej na dobranych oponach niż stracił w czasie ich zmiany! Gdyby wtedy mechanicy zamiast Heidfelda wywołali do boksów Kubicę... Mogli mu wtedy naprawdę pomóc, a pomogli Niemcowi, który akurat już o nic praktycznie nie walczył... Myślę, że to znaczący przykład...
6198 zliczonych i pozostawionych postów na starym forum. Więc byle nabijacz nie zrobi na mnie wrażenia.
Zapraszam na odnowiony blog: lsr.waw.pl
#223
Napisano 2008.11.03, 00:35
Chciałbym w nowej edycji #AQQ Oscarów oddać głos na ^Eskej'a jako najlepszego kompozytora, oraz ^Beherit'a za wtyczke do #Blip'a
#224
Napisano 2008.11.03, 01:29
6198 zliczonych i pozostawionych postów na starym forum. Więc byle nabijacz nie zrobi na mnie wrażenia.
Zapraszam na odnowiony blog: lsr.waw.pl
#225
Napisano 2008.11.03, 16:32
Najgorsze w tym wszystkim jest to, że znowu brakło tak nie wiele. Raz brakowało setnych sekund, a tym razem dosłownie punktu.
BMW chyba wyciągnie z tego sezonu konsekwencje, i poprawi bardzo wiele w przyszłości.
Last.fm - http://www.lastfm.pl/user/Bartek93
#226
Napisano 2008.11.03, 17:08
System - Windows XP + SP3
IE - 8.0
Wtyczki - standardowe
Kompozycja - Black Aero
#227
Napisano 2008.11.03, 17:30
Całkiem nowa wersja notatnika do AQQ! Zostań beta-testerem!
System: Windows7 Home Premium; IE8 + Opera 10 (domyślna); Ad-Aware Pro Internet Security 8
Komunikator: Wtyczki podstawowe + dodatkowe; Kompozycja Satin
#228
Napisano 2008.11.03, 17:51
6198 zliczonych i pozostawionych postów na starym forum. Więc byle nabijacz nie zrobi na mnie wrażenia.
Zapraszam na odnowiony blog: lsr.waw.pl
#229
Napisano 2008.11.03, 18:46
NO tak, ale tak jak już wcześniej wspomniałem w przyszłym sezonie jakby aerodynamika będzie w gorszym wykonaniu - zniknął owiewki itp. - co w dużej mierze może być na +. I oczywiście wspomniany KERS - BMW już sporo go testowało inne teamy albo trochę albo wcale, więc tu BMW jest z przodu.I tak było tym razem - jeśli kierowca jadący za rywalem potrafi się utrzymać za nim, znaczy, że jest szybszy i to zdecydowanie. Jednak jeśli choć trochę ma zwaloną aerodynamikę, nie przynosi to efektów. I tak było w ostatnich wyścigach
System - Windows XP + SP3
IE - 8.0
Wtyczki - standardowe
Kompozycja - Black Aero
#230
Napisano 2008.11.03, 18:52
KERS niewiele tu pomoże. Może on mieć znaczenie w sytuacji, gdy bolidy łeb w łeb wychodzą z zakrętu, ale przy osłabionej aerodynamice trudniej będzie dogonić bolid poprzedzający.
6198 zliczonych i pozostawionych postów na starym forum. Więc byle nabijacz nie zrobi na mnie wrażenia.
Zapraszam na odnowiony blog: lsr.waw.pl
#231
Napisano 2008.11.03, 19:06
I nie wiem generalnie, czy mozna okreslać przyszły sezon mianem - lepszego. Zniknie sporo elementów aerodynamiki, bolidy mają się zmieniać co wiąże się na pewno z mniejszymi prędkościami, co daje również mniej emocji.
Mam również nadzieję, że w przyszły sezon zacznie i będzie dobrze ciągnąć Renault. Z tego co zauważyliśmy ostatnio nareszcie pokazują się z tej bardzo dobrej strony. Może to by wpłynęło także na postawę teamu BMW. W tej chwili mieli zapewnione trzecie miejsce, więc o walkę zespołową nie mieli się co obawiać.
Last.fm - http://www.lastfm.pl/user/Bartek93
#232
Napisano 2008.11.04, 19:16
No ale chodzi właśnie o to, że emocji ma być więcej - stawka ma być bardziej wyrównana - zobaczymy. tylko według mnie teraz silnik będzie miał ogromne znaczenieZniknie sporo elementów aerodynamiki, bolidy mają się zmieniać co wiąże się na pewno z mniejszymi prędkościami, co daje również mniej emocji.
System - Windows XP + SP3
IE - 8.0
Wtyczki - standardowe
Kompozycja - Black Aero
#233
Napisano 2008.11.04, 20:21
6198 zliczonych i pozostawionych postów na starym forum. Więc byle nabijacz nie zrobi na mnie wrażenia.
Zapraszam na odnowiony blog: lsr.waw.pl
#234
Napisano 2008.11.04, 20:32
No właśnie to dlaczego wszyscy mówią, że wyprzedzanie ma być łatwiejsze i będzie więcej wyprzedzania? i dzięki temu f1 będzie bardziej emocjonujące ?Emocji wcale nie będzie więcej, ponieważ trudniejsze będzie wyprzedzanie.
Wydaje mi się, że jak to będzie pokaże po prostu m.in. pierwszy wyścig, albo jeden z pierwszych wyścigów w przyszłym sezonie.
System - Windows XP + SP3
IE - 8.0
Wtyczki - standardowe
Kompozycja - Black Aero
#235
Napisano 2008.11.04, 20:37
Last.fm - http://www.lastfm.pl/user/Bartek93
#236
Napisano 2008.11.04, 20:44
Beta testy AQQ:
PC: AQQ (zawsze najnowsza beta), Edge, Windows 10 x64 | Kompozycja: GG11, Wtyczki: dostarczane z AQQ
#237
Napisano 2008.11.04, 22:19
Za jadącym bolidem tworzą się turbulencje i coś w rodzaju tunelu. Przy takich prędkościach występuje one nawet na długości kilkuset metrów za bolidem, ale oczywiście im bliżej niego, tym są silniejsze. Zmniejsza się tam ciśnienie powietrza, przez co jadący z tyłu bolid ma mniejszy docisk aerodynamiczny (docisk do podłoża zwiększa poprawia sterowność - nieprzypadkowo mówi się o tzw. skrzydłach, tyle że te skrzydła mają odwrotny profil niż skrzydła lotnicze). Owszem, może w tym momencie zyskać na szybkości przy zmniejszonym oporze, ale zmniejsza się jego sterowność (właśnie za sprawą zmniejszonego docisku). Wyprzedzanie przy tych prędkościach i na ciasnych torach jest manewrem wymagającym dużej precyzji. Przy zmniejszonym docisku, jest jeszcze trudniejsze. Jeśli zredukuje się elementy aerodynamiczne, bolidy z tyłu będą miały jeszcze trudniejsze warunki do wyprzedzania. Jak ktoś kiedyś powiedział: cudów nie ma, są tylko prawa fizyki...
6198 zliczonych i pozostawionych postów na starym forum. Więc byle nabijacz nie zrobi na mnie wrażenia.
Zapraszam na odnowiony blog: lsr.waw.pl
#238
Napisano 2009.01.25, 22:35
Otworzony został temat na sezon 2009, a dostępny jest tutaj.
Użytkownik Killer edytował ten post 2009.01.25, 22:47
Beta testy AQQ:
PC: AQQ (zawsze najnowsza beta), Edge, Windows 10 x64 | Kompozycja: GG11, Wtyczki: dostarczane z AQQ
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych