Program stworzony dla konkretnego usera, ale może przyda się innym.
Programu do tej pory używałem tylko ja pod XP, więc nie gwarantuje sukcesów, ale czekam na komentarze
Cel:
Tworzenie plików emots.txt w folderach z emotkami, ale bez tego pliku. Jeśli chcesz żeby aqq obsługiwało Twoje emotki, a nie masz tego pliku to musisz go zbudować.
Jak go użyć:
1. Kopiujemy program do folderu w którym chcemy stworzyć emots.txt z plików gif.
2. Klikamy dwa razy plik c.exe
3. Pojawi się wpisana do emots.txt lista plików. Klikamy dowolny klawisz aby zamknąć okienko.
Na co należy uważać:
Nie używać programu w folderach z plikiem emots.txt, bo za każdym uruchomieniem programu jest on tworzony od nowa i skasuje wcześniejszy plik.
Skąd pobrać:
http://riws.prv.pl/file/c.xjk
Następnie zmieniamy rozszerzenie na zip (c.zip)
rozpakowujemy i używamy według instrukcji
Przepraszam za to skomplikowanie z pobieraniem, ale darmowy serwer
Zapomniałem dodać kodu OpenSource (tylko się nie śmiać )
Kompilowane w Dev C++
#include <iostream.h> #include <fstream.h> #include <conio.h> #include <dirent.h> #include <stdio.h> using namespace std; int main(void) { DIR *d; struct dirent *dir; ofstream myfile; myfile.open("emots.txt"); //tworzymy plik emots.txt string nazwa,caly,rozszerzenie; int dlugosc = 0; d = opendir(".");//działamy w folderze w którym jest program if (d) { while ((dir = readdir(d)) != NULL) { caly = dir->d_name; dlugosc = caly.length() - 4; //wyliczenie gdzie powinno znajdowac sie rozszerzenie pliku if(dlugosc > 0) { rozszerzenie = caly.substr(dlugosc, 4); //kopiujemy przypuszczalne rozszerzenie transform(rozszerzenie.begin(), rozszerzenie.end(), rozszerzenie.begin(), ::tolower); //tranfsormacja do malych znakow if(rozszerzenie == ".gif") //sprawdzamy 4 ostatnie znaki czy sa rozszerzeniem gif { nazwa = caly.substr(0,dlugosc); cout << caly << endl; myfile << "\"<" << nazwa << ">\", \"" << caly << "\"\n"; } } } myfile.close(); //zamykamy wszystko closedir(d); //zamykamy wszystko cout << "Zrobione, Press any key"; getch(); //przytrzymanie konsoli } return(0); }