[zrealizowano] Szybszy rozwój komunikatora aqq kosztem sieci aqq
#21
Napisano 2009.06.10, 21:31
6198 zliczonych i pozostawionych postów na starym forum. Więc byle nabijacz nie zrobi na mnie wrażenia.
Zapraszam na odnowiony blog: lsr.waw.pl
#22
Napisano 2009.07.18, 13:33
#23
Napisano 2009.07.18, 14:08
#24
Napisano 2009.07.22, 23:30
#25
Napisano 2009.07.22, 23:35
Komunikatory głosowe Ventrilo.TeamSpeak, Mumble
PolscyGracze.pl - wiadomości ze świata gier | Serwer XMPP PGra.cz
#26
Napisano 2009.07.23, 08:10
- majaque lubi to
Beta testy AQQ:
PC: AQQ (zawsze najnowsza beta), Edge, Windows 10 x64 | Kompozycja: GG11, Wtyczki: dostarczane z AQQ
#27
Napisano 2009.07.23, 10:29
Osobiście uważam, że sieć AQQ 1.x zużywa tylko niepotrzebnie serwer. Prąd, łącze, konserwacja etc. Po co wydawać kasę na coś, co już i tak się przekreśliło?
- majaque lubi to
#28
Napisano 2009.07.23, 12:08
PS. Rangi vel. poziom doświadczenia zostały zastąpione przez staż.
- majaque lubi to
Tu byłem.
#29
Napisano 2009.07.23, 12:11
Beta testy AQQ:
PC: AQQ (zawsze najnowsza beta), Edge, Windows 10 x64 | Kompozycja: GG11, Wtyczki: dostarczane z AQQ
#30
Napisano 2009.08.06, 02:44
#31
Napisano 2009.08.06, 07:23
Komunikatory głosowe Ventrilo.TeamSpeak, Mumble
PolscyGracze.pl - wiadomości ze świata gier | Serwer XMPP PGra.cz
#32
Napisano 2009.08.06, 12:32
Temat leci do archiwum. Jak by ktoś miał coś sensownego do napisania w najbliższym czasie, to PW lub Raportem niech da znać.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych