Skocz do zawartości

Ile wyniesie wynagrodzenie netto? umowa zlecenie.

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gość_redsoks_*

Gość_redsoks_*

Napisano 2009.09.23, 21:38

Witam mam taki problem.

Znalazłem prace wynagrodzenie wynosi 8,15zł/h(brutto) miesiecznie wyniesie 1467zł(brutto). Jestem studentem w wieku poniżej 26 lat, czy musze opłacac ZUS? czy przysługuja mi jakies zniszki z powodu tego ze jestem studentem? i ile bede zarabiał (uwzględniajac te przywileje bycia studentem poniżej 26 roku zycia) netto za 1h pracy?

Przegladałem kalkulatory obliczajace składke w internecie ale one nie uwzgledniaja przywilejów studenta....

Jeśli ktos się zna na tych sprawach to proszę o pomoc. Z góry dziękuję :)

#2 pakeroso

pakeroso

Bywalec

• 185 postów

Napisano 2009.09.23, 21:47

Z tego co się orientuję żadnych zniżek nie odczujesz - zapewne odczuje je Twój pracodawca, który nie będzie musiał opłacać ZUS-u, jednak zaoszczędzonych w ten sposób pieniędzy oczywiście nie da Tobie :P
Ale szczerze mówiąc nie jestem biegłym w tych sprawach.

Użytkownik pakeroso edytował ten post 2009.09.23, 21:47

Dołączona grafika

#3 Gość_redsoks_*

Gość_redsoks_*

Napisano 2009.09.23, 22:43

No własnie chyba nie dokonca tak jak mówisz... bo ja mam podpisana umowe zlecenie z pracodawca na której jest napisane ze bede zarabiał 8.15 zł brutto za 1 h i jesli nie musi za mnie płacic ZUSu (około 200 zł) to tych pieniedzy nie moze zatrzymac dla siebie bo wtedy nie bede zarabiał tych 8.15 zł/h(brutto) bo obnizy się miesieczny jego wydatek brutto na mnie czyli te 1467zł na które mam podpisaną umowe. Chodz ja sie na tym nie znam.. dlatego pytam was?? czy dobrze myslę?

#4 Smy

Smy

Początkujący

• 22 postów

Napisano 2009.09.24, 08:25