Skocz do zawartości

Zdjęcie

Kamera video

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
30 odpowiedzi w tym temacie

#1 lottarosie

lottarosie

Bywalec

• Użytkownik
  • 175 postów

Napisano 2010.11.01, 21:42

Witam serdecznie!

Oczywiście znów mam jakiś problem :) Już ponad dwa lata temu kupiłam sobie kamerę cyfrową. Nakręciłam kilka filmów na wakacjach i piętrzą mi się pokoju małe kasetki, w których już trudno zrobić porządek. Postanowiłam przerzucić filmy z kasetek na komputer i tu zaczyna się kłopot. Kamera, którą posiadam to Sony Handycam HDR HC3 i można z niej przerzucić film dzięki kablowi fire wire. Kupiłam kabel, w obudowie było gniazdo, podłączyłam, nic się nie działo. Okazało się, że nie mam karty z kontrolerem. Nie znam się zbytnio na takich sprawach, więc po prostu odwiozłam komputer do takiego salonu, w którym naprawiają komputery i kazałam kartę kupić, zamontować, dodatkowo zrobić format dysku i wymienić zepsutą nagrywarkę na nową (zwolniłam całą partycję D na film - 70GB). Wszystko mi ładnie zrobiono, komputer mam jak nowy, a na dodatek dostałam program ulead video studio 5.0 do przerzucenia i edycji filmu. Niestety kiedy dziś zabrałam się do "zabawy" okazało się, że... w ogóle nie mogę ruszyć z miejsca :/ Podłączyłam kamerę, ale komputer chyba jej nie znajduje, bo na pulpicie nic się nie pokazuje, jak kliknę na mój komputer, to też nic poza partycję C i D tam nie ma... Kamera "wie", że jest do niej podczepiony i.Link, ale nic to nic nie zmienia. Szukałam na różnych stronach internetowych, forach, na spryciarze.pl - nigdzie nie znalazłam co z tym fantem zrobić. Czy ktoś z Was posiada kamerę i może mnie jakoś wprowadzić w temat? Jak przerzucacie swoje filmy?

z wyrazami rozpaczy
lotta rosie.

#2 mav

mav

Skrypter

• Przyjaciel
  • 1157 postów

Napisano 2010.11.01, 21:59

Hehe :) temat dla mnie.