Skocz do zawartości


Zdjęcie

[przedawniony] Logownie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
47 odpowiedzi w tym temacie

#1 Lesio

Lesio

    Rozgrzewam się

  • Użytkownik
  • 50 postów

Napisano 2011.02.01, 12:46

od pewnego czasu nie mogę zalogować się na swoje konto
klient przy logowaniu zżera 90% procesora i nie łączy się z serwerem
robiłem już reinstalację klienta
zmieniałem z aqq.eu na jid.eu
próbowałem praktycznie wszystkiego co przyszło mi do głowy i nic
dziś przy zakładaniu nowego konta po instalacji nowego klienta wpadłem na pomysł by kliknąć w przypomnij hasło
i po wpisaniu mojego adresu email wyskoczyło mi powiadomienie iż podany adres nie istnieje na serwerze!!!! a od lat do wszystkiego używam jednego adresu mejla !! co mnie bardzo zdziwiło bo daje sobie rękę uciąć że przy rejestracji konta aqq użyłem właśnie tego jednego adresu mejla [lesio_profi@op.pl]
i podejrzewam włamanie na konto bo biorąc pod uwagę że ten problem zaczął się pojawiać mniej więcej od czasu tj.dwa tygodnie temu gdy złapałem na kompie wirusa i trojany to jest bardzo możliwe
teraz mam czysty komp po formacie ale błąd logowania nadal się pojawia nie wiem co jest grane!!!!
konta aqq nazywa się elzetde@aqq.eu
PROSZĘ o szybką odpowiedź !!!!
dołączam log!!
http://wklej.org/id/468314/

#2 WiTuŚ

WiTuŚ

    AQQ Maniak

  • Przyjaciel
  • 2028 postów

Napisano 2011.02.01, 12:58

Włamanie na konto jabbera? czy ja wiem... Jeżeli w wizytówce nie miałeś podanego adresu e-mail tego co podałeś przy rejestracji, to opcja przypomnienia hasła na nic tutaj się nie przyda. Hasło nie zostanie wysłane z tego co pamiętam. Trzeba mieć w wizytówce podany adres e-mail, bo inaczej kiszka z tego.

#3 Lesio

Lesio

    Rozgrzewam się

  • Użytkownik
  • 50 postów

Napisano 2011.02.01, 13:10

miałem podany adres !! przypominam ! lesio_profi@op.pl

a jeśli byś mógł spróbuj wyszukać mnie na aqq i sprawdzić czy w ogole to konto jeszcze istnieje elzetde@aqq.eu

Użytkownik Lesio edytował ten post 2011.02.01, 13:13


#4 WiTuŚ

WiTuŚ

    AQQ Maniak

  • Przyjaciel
  • 2028 postów

Napisano 2011.02.01, 13:18

Istnieje, ale niestety nie masz podanego adresu e-mail w wizytówce.

#5 VPN

VPN

    Guru

  • Użytkownik
  • 6923 postów

Napisano 2011.02.01, 13:24

Podaj więcej informacji:
* numer wersji AQQ (w formacie 2.x.x.xx),
* wersja systemu Windows (np. Windows XP SP3, Windows Vista SP2, Windows 7),
* numer wersji przeglądarki Internet Explorer (nie innej!),
* ustawiona kompozycja w AQQ 2.x,
* używane wtyczki w AQQ 2.x,
* używanie oprogramowanie zabezpieczające - antywirus, firewall,
* sposób dostępu do internetu.

Tu byłem.


#6 Lesio

Lesio

    Rozgrzewam się

  • Użytkownik
  • 50 postów

Napisano 2011.02.01, 14:12

-aqq 2.2.4.10 [ale błąd pojawia się nie zależnie od wersji bo je też zmieniałem]
-Windows Xp Professional 2002 Sp3
-Internet Explorer 8.0.6001.18702
-Kompozycja Vista v3.3
-wtyczki podstawowe Contact 1.2.0.10
GG Network 3.2.0.16
AQQ SMS 1.2.8.0
usunąłem inne bo myślałem że to może być ich wina
-avast free 5.1.889 + zapora systemowa
-internet iplus

Właściwości połączenia
Nazwa połączenia Net
Stan Połączone
Typ urządzenia modem
Nazwa urządzenia HUAWEI Mobile Connect - 3G Modem
Nazwa użytkownika Nieokreślone
Kod kraju / numer kierunkowy Nieokreślone
Numer telefonu *99***1#
Numery alternatywne Nieokreślone
Adres IP Dynamiczny
Adres serwera DNS Dynamiczny
Adres serwera WINS Dynamiczny
Protokoły sieciowe TCP/IP
Typ serwera telefonicznego PPP
Nazwa pliku skryptu logowania Nieokreślone

Własności połączenia
Użyj Bieżącej nazwy użytkownika i hasła Nie
Użyj domyślnej bramy w sieci zdalnej Tak
Zaloguj się do sieci Wyłączone
Kompresja nagłówka IP Włączone
Kompresja programowa Włączone
Rozszerzenia LCP protokołu PPP Włączone
Otwórz okno terminala przed wybraniem numeru Wyłączone
Otwórz okno terminala po wybraniu numeru Wyłączone
Wymagaj zaszyfrowanego hasła Tak
Wymagaj MS-zaszyfrowanego hasła Nie
Wymagaj szyfrowania danych Nie
Zabezpiecz pliki lokalne Włączone

Istnieje, ale niestety nie masz podanego adresu e-mail w wizytówce.

nie ma ?!?!?! nie możliwe to tylko utwierdza mnie że ktoś sobie urzęduje na moim koncie :(


dzięki za sprawdzenie

#7 VPN

VPN

    Guru

  • Użytkownik
  • 6923 postów

Napisano 2011.02.01, 14:19

Niestety wszelkie komórkowe połączenia są niezbyt dobre dla AQQ. Owszem, powinno sobie lepiej radzić w takiej sytuacji, ale przy dużych opóźnieniach pakietów potrafi dojść do zamulenia programu.

Tu byłem.


#8 Lesio

Lesio

    Rozgrzewam się

  • Użytkownik
  • 50 postów

Napisano 2011.02.01, 14:25

ale ja mam ten internet od dwóch lat! zawsze było wszystko ok śmigało aż miło a teraz od dwóch tygodni takie coś ? nie wierze że to o łącze chodzi

#9 kr2ysiek

kr2ysiek

  • Pomocnik
  • 1501 postów

Napisano 2011.02.01, 14:40

To jest aktualnie w wizytówce: http://wklej.org/hash/4ef26926703/ Adresu e-mail nie ma. Są inne dane, ale nie istotne.
Przeglądałem zapis logowania, chellenge został poprawnie wykonany, więc hasło nie zostało zmienione. Dalej powinno być uzgadnianie zasobu, ale nie następuje to.
Wszystko wskazuje na błąd spowodowany połączeniem z internetem. Masz możliwość sprawdzenia łączenia z innego miejsca na tym samym profilu z tego komputera?

Możesz też spróbować zalogować się na to konto na czystym nowym profilu.

#10 Lesio

Lesio

    Rozgrzewam się

  • Użytkownik
  • 50 postów

Napisano 2011.02.01, 14:45

'. Masz możliwość sprawdzenia łączenia z innego miejsca na tym samym profilu z tego komputera?'

nie za bardzo to rozumiem
a zupełnie nowego konta nie chce zakładać cały poziom doświadczenia mi przepadnie ;/

#11 agnieszkaa

agnieszkaa

    Początkujący

  • Użytkownik
  • 1 postów

Napisano 2011.02.01, 15:51

Witam. Mam ten sam problem, czyli logowanie. Ciągle pojawia się, że hasło jest błędne co moim zdaniem jest nie możliwe. Z tego co wiem to po podaniu adresu e-mail jest on widoczny tylko dla użytkownika konta, więc nikt inny go nie zobaczy.I znowu pojawia się problem, ponieważ po podaniu mojego e-maila dla przypomnienia hasła też pojawia się komunikat, że nie ma takiego adresu. Mało tego...nigdy nie mogłam się połączyć z serwerem dlatego też wiele ustawień AQQ jest dla mnie nie dostępne.Czy ktoś mi może pomóc w tej kwestii?

#12 Lesio

Lesio

    Rozgrzewam się

  • Użytkownik
  • 50 postów

Napisano 2011.02.01, 16:34

czy to będzie to ?
http://www.centrumxp..._systemami.aspx

#13 kr2ysiek

kr2ysiek

  • Pomocnik
  • 1501 postów

Napisano 2011.02.01, 17:26

@agnieszkaa Ty masz inny problem, tylko pozornie jest taki sam. Załóż oddzielny wątek.

@Lesio To laptop? Jak tak to idź z nim do jakiegoś znajomego i zobacz czy z innym dostawcą internetu zadziała.
Co do tego

a zupełnie nowego konta nie chce zakładać cały poziom doświadczenia mi przepadnie

Chodzi o założenie nowego profilu na dysku z istniejącym kontem Jabber na serwerze, podając obecny login i hasło.

#14 Lesio

Lesio

    Rozgrzewam się

  • Użytkownik
  • 50 postów

Napisano 2011.02.01, 18:26

komputer stacjonarny

tak też robilem i pisałem o tym zakładając temat

a tak swoją drogą sprawdzam teraz avast czy nie blokuje mi czegoś i okazuje się że ona opcjach ma kilkanaście komunikatorów jakiś kretyńskich z gg na czele ale aqq to już nie ma ;/

#15 kr2ysiek

kr2ysiek

  • Pomocnik
  • 1501 postów

Napisano 2011.02.01, 18:33

Spróbuj dodać AQQ do wyjątków lub zmień antywirusa np. na ESET NOD32 Antivirus 4 Trial (sam tego używam).

#16 VPN

VPN

    Guru

  • Użytkownik
  • 6923 postów

Napisano 2011.02.01, 18:44

Antywirus nie ma nic do tego. avast na pewno nie blokuje (wersja darmowa nie ma firewalla). Wina łącza na 95%.

Tu byłem.


#17 WiTuŚ

WiTuŚ

    AQQ Maniak

  • Przyjaciel
  • 2028 postów

Napisano 2011.02.01, 18:48

Jeżeli to wina łącza, to można by to sprawdzić czy u kogoś innego da się zalogować na te konto. Pisałem do autora tematu, żeby do testów udostępnił hasło do swojego konta jabber, ale nie uzyskałem odpowiedzi ;)

#18 Lesio

Lesio

    Rozgrzewam się

  • Użytkownik
  • 50 postów

Napisano 2011.02.01, 18:53

mam cały czas dodane aqq do wyjątków... i racja antywirus raczej nie jego wina bo mam go od 3 dni zainstalowanego przedtem było to samo czy brak komunikacji z serverem

a co może być z tym połączeniem ja już dziś kombinowałem dodawałem porty udp tcp typowe do łączenia się z nowymi systemami jak i starymi zmieniałem reg ustawieni itp dalej to samo

#19 VPN

VPN

    Guru

  • Użytkownik
  • 6923 postów

Napisano 2011.02.01, 19:08

A weź spróbuj taki myk:

Program > Ustawienia > Konta > Edycja (przy koncie elzetde@aqq.eu) > Dalej > Dalej > Jestem zaawansowanym użytkownikiem, pokaż mi więcej opcji > wpisz port 443 i odznacz pole Włącz automatyczną obsługę rekordów SRV > Zakończ. Spróbuj teraz.

Tu byłem.


#20 Lesio

Lesio

    Rozgrzewam się

  • Użytkownik
  • 50 postów

Napisano 2011.02.01, 19:51

a jaka bramę wpisać? bo bez bramy kółeczko nawet mrugać nie chce


tak dostałem to pytanie na priv ale chcę najpierw spróbować all co możliwe a to traktuje jako ostateczność
wybacz ale trochę nie ufny jestem bo nowy na forum jestem




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych