Informacje o zgłoszeniu
-
#003422
-
Odrzucono
-
2.2.3.33
-
2.2.3.35
-
3 - przeciętna
Potwierdzenia zgłoszenia
-
Tak (0)Nie (0)
Log tutaj
Windows 7, Aqq 2.2.0.61, IE8, wtyczki standardowe, kompozycja także standard
Znaczenie tutaj chyba ma długość oczekiwania na odpowiedź od serwera - gdy mamy rozłączone wszystkie połączenia sieciowe, to odpowiedź z systemu jest natychmiastowa - brak połączenia. Sprawdźcie na przeglądarce internetowej - od razu wie, że neta nie ma Opera od razu wyświetla komunikat, AQQ działa poprawnie.
Gdy jesteśmy połączeni z routerem, ale nie z internetem, to czas oczekiwania się wydłuża, bo skąd system ma wiedzieć, że nie ma internetu, tym bardziej, że wykrył aktywne połączenie? Opera u mnie odczeka swoje kilkanaście sekund i wyświetli komunikat błędu. AQQ wtedy przestanie odpowiadać.
Dość podobnie jest gdy internet mamy, ale jest dość obciążony (ściągamy duży plik itp). Wtedy również czas odpowiedzi się wydłuża, więc i AQQ reaguje wolniej.
Powyższą 'opinię' wyrażam na podstawie testów jakie wykonałem, rozłączając internet jak i pobierając kilkanaście dużych plików na raz.
Racja, tylko że przykładowo Operę da się używać, gdy próbuje uzyskać połączenie, natomiast AQQ nie.
Zmieniałem IP (via interfejs routera), AQQ włączone i... zwiech. Logów nie mam, ale jak najbardziej potwierdzam. Jeśli będzie trzeba to potwierdzę błąd logiem, tylko nie liczcie na to szybko
http://wklej.org/id/386262/
Aktualizacja wersji do: 2.2.2.27
Nie zmienia to faktu, że pojawia się on w dalszym ciągu (sporadycznie, bo sporadycznie, ale jednak)
Zgłoszenie naprawione w wersji: 2.2.3.10
Aktualizacja wersji do: 2.2.3.10
Zgłoszenie naprawione w wersji: Brak
Log pierwszy i drugi.
Edit: Dodam tylko, że sprawdzone w warunkach domyślnych - widać to w logu.
Użytkownik Loosa edytował ten post 2010.09.13, 17:30
Zgłoszenie naprawione w wersji: 2.2.3.27
Problem zostanie usunięty, ale uwaga! Aby wszystko działało zgodnie z planem, jeżeli kogoś dotyczy problem zawarty w tym zgłoszeniu (a dotyczy garstki osób), proszę upewnić się, że w zaawansowanych opcjach połączenia nie odznaczyliśmy czasem obsługi rekordów SRV! Muszą być aktywne aby pozbyć się problemu.
proszę upewnić się, że w zaawansowanych opcjach połączenia nie odznaczyliśmy czasem obsługi rekordów SRV! Muszą być aktywne aby pozbyć się problemu.
Nie wiem gdzie to sprawdzić o tym co mówisz:P
@edit: nie działa mimo włączonego srv
Użytkownik cptiv edytował ten post 2010.09.14, 22:04
Przy wyłączeniu wifi tak jak poprzednio AQQ wiesza się na kilkanaście sekund próbując nawiązać połączenie, po czym jest kilka sekund ok i znów podejmuje kolejną próbę i wiesza się i ten cykl leci w kółko.
Użytkownik kojot edytował ten post 2010.09.14, 21:47
Aktualizacja wersji do: 2.2.3.27
Zgłoszenie naprawione w wersji: Brak
Wątpię w to czy garstki bo błąd nie jest przypadkowy a występuje za każdym razem.jeżeli kogoś dotyczy problem zawarty w tym zgłoszeniu (a dotyczy garstki osób), proszę upewnić się, że w zaawansowanych opcjach połączenia nie odznaczyliśmy czasem obsługi rekordów SRV! Muszą być aktywne aby pozbyć się problemu.
Wszystkie konta mają zaznaczoną obsługę rekordów SRV.
Windows 7 32bit
AQQ *.27
Użytkownicy przeglądający to zgłoszenie: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych