Informacje o zgłoszeniu
-
#003422
-
Odrzucono
-
2.2.3.33
-
2.2.3.35
-
3 - przeciętna
Potwierdzenia zgłoszenia
-
Tak (0)Nie (0)
Log tutaj
Windows 7, Aqq 2.2.0.61, IE8, wtyczki standardowe, kompozycja także standard
Błąd nadal występuje jednakże zdecydowanie jest już mniej uciążliwy, nie ma fal freeza co kilka sekund ale co 30 czy może co 1 min, a trwają one mniej więcej tak samo długo czyli kilka sekund. Ponizej link do loga.
LOG
Aktualizacja istotności do: 3 - średnia
Aktualizacja wersji do: 2.2.3.33
Zgłoszenie naprawione w wersji: Brak
Zatwierdzam ze względu na post kojota.
Użytkownik muszi edytował ten post 2010.10.15, 23:16
Nadal to wygląda w ten sposób i freezuje mi cały system na te kilka sekund.Błąd pochodzi od próby wznowienia połączenie, ponieważ jeżeli włączymy aqq bez neta to nie zawiesi się, tylko zawiesza się po nie tyle po utracie co po próbie ponownego podłączenia.
Użytkownik kojot edytował ten post 2010.10.20, 17:23
Zgłoszenie naprawione w wersji: 2.2.3.35
Jeszcze trochę usprawnie sytuacje, ale lepiej już nie będzie. Myślę, że to na razie wystarczy.
LOG
Procedura: połączenie jest, włączam log, wyłączam wifi, czekam program zawiesza się na krótkie chwile, czekam program zawiesza się poważnie, program odwiesza się za którymś razem, wyłączam program.
Ogólnie błąd nie przeszkadza w użytkowaniu programu, bo na co dzień nie wyłączam wifi, bardziej sygnalizuje jaki jest stan sytuacji, więc skoro nic się z tym dalej nie da zrobić to trudno.
"Cannot change Addr if not closed."
Można to chyba zaliczyć jako kontynuację tego błędu?
Tak, jeśli dasz pełny raport Eureki.
Chyba Wojtek zapomniał co chciał zgłosić. Jak mu się przypomni, to niech napisze nowe zgłoszenie, a to uznaję za naprawione.
Użytkownik TODT edytował ten post 2013.08.14, 22:31
Proszę zapoznać się z zasadami zgłaszania błędów i uzupełnić zgłoszenie o wymagane informacje. Wyświetl szczegóły.
Użytkownicy przeglądający to zgłoszenie: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych