Skocz do zawartości


Informacje o zgłoszeniu

  • #003422

  • Odrzucono

  • 2.2.3.33

  • 2.2.3.35

  • 3 - przeciętna

Potwierdzenia zgłoszenia

  • Tak (0)Nie (0)
Zdjęcie

Aqq po odłączeniu internetu przestaje odpowiadać.

Napisane przez cptiv w 2010.05.10, 22:09

Podczas otwartego okna rozmowy, zostanie odcięty internet po rozłączeniu się kont, klikniemy na okno główne i z powrotem na okno rozmowy to aqq się wiesza i musi być zamknięte poprzez zabicie procesu. (czasem bez żadnego klikania - po upływie kilkunastu sekund)
Log tutaj
Windows 7, Aqq 2.2.0.61, IE8, wtyczki standardowe, kompozycja także standard

Błąd potwierdzam i dodam coś od siebie:

Znaczenie tutaj chyba ma długość oczekiwania na odpowiedź od serwera - gdy mamy rozłączone wszystkie połączenia sieciowe, to odpowiedź z systemu jest natychmiastowa - brak połączenia. Sprawdźcie na przeglądarce internetowej - od razu wie, że neta nie ma ;) Opera od razu wyświetla komunikat, AQQ działa poprawnie.

Gdy jesteśmy połączeni z routerem, ale nie z internetem, to czas oczekiwania się wydłuża, bo skąd system ma wiedzieć, że nie ma internetu, tym bardziej, że wykrył aktywne połączenie? Opera u mnie odczeka swoje kilkanaście sekund i wyświetli komunikat błędu. AQQ wtedy przestanie odpowiadać.
Dość podobnie jest gdy internet mamy, ale jest dość obciążony (ściągamy duży plik itp). Wtedy również czas odpowiedzi się wydłuża, więc i AQQ reaguje wolniej.

Powyższą 'opinię' wyrażam na podstawie testów jakie wykonałem, rozłączając internet jak i pobierając kilkanaście dużych plików na raz.

Aktualizacja wersji do: 2.2.2.15

Racja, tylko że przykładowo Operę da się używać, gdy próbuje uzyskać połączenie, natomiast AQQ nie.


karololszak

2010.08.25, 22:14
Aktualizacja wersji do: Brak

Zmieniałem IP (via interfejs routera), AQQ włączone i... zwiech. Logów nie mam, ale jak najbardziej potwierdzam. Jeśli będzie trzeba to potwierdzę błąd logiem, tylko nie liczcie na to szybko ;)


Andrzej1307

2010.09.03, 10:38
Chciałbym odświeżyć i potwierdzić występowanie tego denerwującego błędu także w wersji 2.2.2.23. Logów nie mam. Wyłącza się internet i AQQ się zawiesza ("brak odpowiedzi") i jedyny sposób do CTRL+ALT+DEL.

Ja wywołałem ten błąd przez... rozłączenie sieci wifi z ikonki systemowej. Aqq zamarza w momencie gdy "zauważy" brak połączenia i próbuje je ponownie nawiązać. Po połączeniu z routerem wszystko znów zaczyna działać.
http://wklej.org/id/386262/

Też wywołałem u siebie ten błąd poprzez wyłączenie wifi w laptopie.

Aktualizacja istotności do: 4 - wysoka
Aktualizacja wersji do: 2.2.2.27

Problem ten był już sygnalizowany z tego co pamiętam http://forum.aqq.eu/...niu-polaczenia/

Nie zmienia to faktu, że pojawia się on w dalszym ciągu (sporadycznie, bo sporadycznie, ale jednak)

Aktualizacja statusu do: Do sprawdzenia
Zgłoszenie naprawione w wersji: 2.2.3.10

Przy wyłączeniu wifi tak jak poprzednio AQQ wiesza się na kilkanaście sekund próbując nawiązać połączenie, po czym jest kilka sekund ok i znów podejmuje kolejną próbę i wiesza się i ten cykl leci w kółko.

Aktualizacja statusu do: Zatwierdzono
Aktualizacja wersji do: 2.2.3.10
Zgłoszenie naprawione w wersji: Brak


Silverlight

2010.09.08, 16:46
Potwierdzam.

Logi z najnowszej bety. Oba z uruchomienia AQQ podczas rozsynchronizowanego połączenia routera, pierwszy - AQQ zakończone z traya, w momencie chwilowego odwieszenia. Log 2 - AQQ zabite przez task managera podczas zawiechy.
Log pierwszy i drugi.
Edit: Dodam tylko, że sprawdzone w warunkach domyślnych - widać to w logu.

Użytkownik Loosa edytował ten post 2010.09.13, 17:30


Aktualizacja statusu do: Do sprawdzenia
Zgłoszenie naprawione w wersji: 2.2.3.27

Problem zostanie usunięty, ale uwaga! Aby wszystko działało zgodnie z planem, jeżeli kogoś dotyczy problem zawarty w tym zgłoszeniu (a dotyczy garstki osób), proszę upewnić się, że w zaawansowanych opcjach połączenia nie odznaczyliśmy czasem obsługi rekordów SRV! Muszą być aktywne aby pozbyć się problemu.

proszę upewnić się, że w zaawansowanych opcjach połączenia nie odznaczyliśmy czasem obsługi rekordów SRV! Muszą być aktywne aby pozbyć się problemu.


Nie wiem gdzie to sprawdzić o tym co mówisz:P

@edit: nie działa mimo włączonego srv

Użytkownik cptiv edytował ten post 2010.09.14, 22:04


Edycja konta, w ostatnim kroku rozwiń opcje zaawansowane.

Bez zmian, wciąż ma miejsce sytuacja jaką opisałem powyżej. SRV włączone na wszystkich kontach.

Przy wyłączeniu wifi tak jak poprzednio AQQ wiesza się na kilkanaście sekund próbując nawiązać połączenie, po czym jest kilka sekund ok i znów podejmuje kolejną próbę i wiesza się i ten cykl leci w kółko.


Użytkownik kojot edytował ten post 2010.09.14, 21:47


Aktualizacja statusu do: Zatwierdzono
Aktualizacja wersji do: 2.2.3.27
Zgłoszenie naprawione w wersji: Brak

Błąd pojawia się również w przypadku zerwania połączenia z internetem przy korzystaniu z netu bezprzewodowego.

jeżeli kogoś dotyczy problem zawarty w tym zgłoszeniu (a dotyczy garstki osób), proszę upewnić się, że w zaawansowanych opcjach połączenia nie odznaczyliśmy czasem obsługi rekordów SRV! Muszą być aktywne aby pozbyć się problemu.

Wątpię w to czy garstki bo błąd nie jest przypadkowy a występuje za każdym razem.

Wszystkie konta mają zaznaczoną obsługę rekordów SRV.

Windows 7 32bit
AQQ *.27






Użytkownicy przeglądający to zgłoszenie: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych