Skocz do zawartości


Informacje o zgłoszeniu

  • #003738

  • Zrealizowano

  • 2.2.3.20

  • 2.2.3.27

  • 3 - przeciętna

Potwierdzenia zgłoszenia

  • Tak (0)Nie (0)
Zdjęcie

Reset danych zawartych w wizytówce.

Napisane przez Suchy w 2010.07.13, 23:05

Po każdorazowym uruchomieniu systemu Windows, wszystkie dane zawarte w wizytówce przepadają i w miejsce pseudonimu zostaje wpisany kontakt Jabber.
Przeważnie wystarczy nawet ponowne uruchomienie komunikatora, jednak nie zawsze można to wywołać w ten sposób.
Przed:
Dołączona grafika
I po ponownym uruchomieniu:
Dołączona grafika
Nie wpisywałem wszystkich danych, bo i tak zaraz się skasują.

Sprawdzane na standardowych wtyczkach i kompozycjach.

Edit: Cały prywatny folder AQQ nie jest objęty opcją "Tylko do odczytu". Tak więc przywracanie danych po zakończeniu procesu AQQ w ten sposób jest (chyba) wykluczone.

Aktualizacja statusu do: Do uzupełnienia

U mnie działa.

1. Usuń log zdarzeń jeżeli jakiś jest.
2. Wpisz dane do wizytówki.
3. Włącz logowanie zdarzeń.
4. Kliknij OK.
5. Odczekaj moment.
6. Wejdź ponownie do wizytówki.
7. Odczekaj moment.
8. Wyłącz logowanie.
9. Udostępnij to jako log nr 1.
10. Usuń log z dysku.
11. Zresetuj AQQ.
12. Włącz logowanie.
13. Wejdź do wizytówki (według tego co piszesz powinna być pusta)
14. Odczekaj moment.
15. Wyłącz logowanie.
16. Udostępnij to jako log nr 2.

Nie ma tu takiej emotikony, która mogłaby opisać moje zdziwienie...
Po utworzeniu loga zdarzeń, wizytówka zostaje nienaruszona jedynie pseudonim się znów zmienił, nawet po ponownym uruchomieniu systemu...
O to log, drugi wygląda tak.

Proszę uzupełnić zgłoszenie o wymagane informacje + sprawdzić czy błąd występuje w warunkach domyślnych.

Post 1 =

Sprawdzane na standardowych wtyczkach i kompozycjach.

Post 3 =

O to log, drugi wygląda tak.

To nie wystarczy?

W jaki sposób wyłączasz AQQ? Przed zamknięciem systemu czy razem z nim?

Razem z nim, osobno. Oba warianty próbowane.

Aktualizacja statusu do: Zatwierdzono
Aktualizacja istotności do: 3 - średnia
Aktualizacja wersji do: 2.2.2.10

Ja mam wersje 2.2.2.10 i właśnie po aktualizacji do tej wersji to się zrobiło. Log zdarzeń jak zrobić??
Coś jest zepsute w tej wersji AQQ.

Błąd występuje w warunkach domyślnych i niedomyślnych w każdych.
Deinstalacja i instalacja na nowo nic nie daje.

Użytkownik Slavoo edytował ten post 2010.07.16, 23:54


I ja również potwierdzam.
Po każdym ponownym uruchomieniu komunikatora (czy to poprzez opcję "zrestartuj" czy wył/wł AQQ) pole "pseudonim" jest resetowane do formatu <nazwa użytkownika>@aqq.eu (zakładając oczywiście, że użytkownik ma konto na aqq.eu), reszta wprowadzonych do wizytówki danych zostaje nienaruszona.

Może ktoś w końcu naprawi tego Buga. Przez to nie dochodzą również linki od nieznajomych!!
http://forum.aqq.eu/...-ciagiem-xxxxx/

Aktualizacja statusu do: Do uzupełnienia

Spróbujcie tak, wyłączcie AQQ. Usuńcie plik sesji (w katalogu profilu). Uruchomcie AQQ, ustalcie pseudonimy i zróbcie restart programu (ale poprzez funkcje Zakończ w menu Programu, a nie np. przez wtyczkę Restarter). Zanim zrobicie ten restart odczekajcie chwilę aby mieć pewność że serwer odesłał odpowiednie dane do komunikatora. Nazwa kontaktu jest zmieniana dopiero jak przyjdzie potwierdzenie z rostera. Być może zbyt szybko wyłączaliście komunikator po zmianie nazwy kontaktu. Proszę też o zapis z konsoli XML.

Oconnel to nic nie daje, i tak po ponownym uruchomieniu AQQ dane się resetują. Bodajże w poprzedniej stabilnej wersji nie było tego problemu. Także musi się to dać naprawić, ponieważ jest to uciążliwy problem ;/

Aktualizacja statusu do: Zatwierdzono

Oconnel to nic nie daje, i tak po ponownym uruchomieniu AQQ dane się resetują. Bodajże w poprzedniej stabilnej wersji nie było tego problemu. Także musi się to dać naprawić, ponieważ jest to uciążliwy problem ;/


Wersja działająca bez problemu to 2.2.0.64 Można ją jeszcze znaleźć w necie.
W dalszym ciągu czekamy na poprawkę.

Aktualizacja statusu do: Do uzupełnienia

Brak loga z konsoli XML o który prosiłem (zawierający zmianę pseudonimu).

Według XEP-a pakiety iq przy pobieraniu i wysyłaniu wizytówki mają być niezaadresowane.
AQQ przy pobieraniu wizytówki adresuje pakiet <iq type='get'> do bare jida node@domain, które obsługuje serwer, natomiast <iq type='set'> wysyła do pełnego jida node@domain/resource - a takie pakiety serwer MUSI przekierować do klienta. Przez to userzy na standardowych serwerach nie mają możliwości zmiany vCardu.

Pozdrawiam,
Brewer.

Aktualizacja statusu do: Zatwierdzono

Poniższe posty użytkowników Gizmo11 i Suchy zostały usunięte, gdyż nie wnosiły nic nowego do zgłoszenia.
~VPN

Użytkownik VPN edytował ten post 2010.08.24, 20:54


Jak nic nie wnoszą?! Powiadomiłem, że pomimo wydania kolejnych wersji beta, ten błąd nadal występuje.

Suchy błędy same się nie naprawiają automagicznie. Jak Oconnel nic nie zrobił by to na prawić to błąd nadal istnieje. Najwyżej naprawi błąd i zapomni ustawić status "Do sprawdznia".

Jeśli nie wiecie jak naprawić, to przejrzyjcie kod źródłowy działającej wersji 2.2.0.64 i porównajcie w tym miejscu, które odpowiada za ten bug.
Czy to tak trudno zrobić?? Wydajecie kolejne wersje, nie naprawiając błędów z poprzednich. Chyba nie na tym polega upgrade?? To już trwa ponad miesiąc, normalnie kpiny, bo inaczej nie da się tego określić. Każdy pobierający kolejną wersję, jest przekonany, że błędy występujące w poprzednich wersjach zostały usunięte. Niestety tak nie jest.
Jak nie umiecie naprawić to przynajmniej to napiszcie, że nie umiecie i dajcie komuś kto to naprawi. Jestem oburzony takim załatwianiem tej sprawy.
Nawet nie ma słowa wyjaśnienia, czy bug będzie naprawiony i kiedy. Przez miesiąc czasu żadnego info od Was. :(((

No offence.

Użytkownik Slavoo edytował ten post 2010.08.25, 07:20







Użytkownicy przeglądający to zgłoszenie: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych