Informacje o zgłoszeniu
-
#003738
-
Zrealizowano
-
2.2.3.20
-
2.2.3.27
-
3 - przeciętna
Potwierdzenia zgłoszenia
-
Tak (0)Nie (0)
Przeważnie wystarczy nawet ponowne uruchomienie komunikatora, jednak nie zawsze można to wywołać w ten sposób.
Przed:
I po ponownym uruchomieniu:
Nie wpisywałem wszystkich danych, bo i tak zaraz się skasują.
Sprawdzane na standardowych wtyczkach i kompozycjach.
Edit: Cały prywatny folder AQQ nie jest objęty opcją "Tylko do odczytu". Tak więc przywracanie danych po zakończeniu procesu AQQ w ten sposób jest (chyba) wykluczone.
AQQ wersja: 2.2.3.20
System: Windows 7
Kompozycja: Standard v1.0
U mnie także, po wyłączeniu AQQ i po ponownych uruchomieniu kasuje w wizytówce kolumnę "Pseudonim" i wstawia w to miejsce: "nazwa_konta@eu.pl". Resztę kolumn w wizytówce się nie resetuje.
Przeprowadziłem małe "śledztwo" . Otworzyłem świeżę konto i sprawdziłem czy dzieje sie to samo na świeżym koncie i okazuje się, że nie ! Zacząłem, więc ustawiać wszystko po kolei tak jak mam na swoim pierwszym koncie i sprawdzać co chwile czy już błąd się pojawi czy jeszcze nie. Tą metodą prób i błędów doszedłem do tego, że całe zamieszanie ma miejsce wtedy, gdy wejdziemy w:
Ustawienia ==> Wygląd ==> zakładka: Kompozycja ==> Więcek opcji ==> i gdy zaznaczymy "ptaszka" przy opcji: Ukryj nagłówek z informacją o koncie.
Jeśli mamy zaznaczoną tą opcję, to po każdym wyłączeniu i ponownym włączeniu programu kasowana i zamieniana jest kolumna "Pseudonim". Gdy natomiast odznaczymy tą opcje, pole "Pseudonim" nie będzie się zmieniało wraz z ponownymi uruchomieniami programu.
Sprawdziłem to na dwóch różnych komputerach, z dwoma różnymi systemami (Windows 7 i Vista) oraz różni dostawcy internetu (prywatny adres IP i na drugim publiczny).
Niech ktoś sprawdzi, czy u niego także problem znika przy wyłączeniu "ptaszka" przy tej opcji
Pozdrawiam
Użytkownik suchoparex edytował ten post 2010.09.12, 19:31
Aktualizacja wersji do: 2.2.3.20
Nowe fakty w sprawie, więc przywracam.
Masz rację. Ale zauważyłem, że to też zależy jaką skórkę się ustawi. Na niektórych skórkach nawet ten trick nie pomaga.Niech ktoś sprawdzi, czy u niego także problem znika przy wyłączeniu "ptaszka" przy tej opcji
W AQQ 2.x nie ma skórek, są kompozycje.
~VPN
Użytkownik VPN edytował ten post 2010.09.12, 22:13
Witam
AQQ wersja: 2.2.3.20
System: Windows 7
Kompozycja: Standard v1.0
U mnie także, po wyłączeniu AQQ i po ponownych uruchomieniu kasuje w wizytówce kolumnę "Pseudonim" i wstawia w to miejsce: "nazwa_konta@eu.pl". Resztę kolumn w wizytówce się nie resetuje.
Przeprowadziłem małe "śledztwo" . Otworzyłem świeżę konto i sprawdziłem czy dzieje sie to samo na świeżym koncie i okazuje się, że nie ! Zacząłem, więc ustawiać wszystko po kolei tak jak mam na swoim pierwszym koncie i sprawdzać co chwile czy już błąd się pojawi czy jeszcze nie. Tą metodą prób i błędów doszedłem do tego, że całe zamieszanie ma miejsce wtedy, gdy wejdziemy w:
Ustawienia ==> Wygląd ==> zakładka: Kompozycja ==> Więcek opcji ==> i gdy zaznaczymy "ptaszka" przy opcji: Ukryj nagłówek z informacją o koncie.
Jeśli mamy zaznaczoną tą opcję, to po każdym wyłączeniu i ponownym włączeniu programu kasowana i zamieniana jest kolumna "Pseudonim". Gdy natomiast odznaczymy tą opcje, pole "Pseudonim" nie będzie się zmieniało wraz z ponownymi uruchomieniami programu.
Sprawdziłem to na dwóch różnych komputerach, z dwoma różnymi systemami (Windows 7 i Vista) oraz różni dostawcy internetu (prywatny adres IP i na drugim publiczny).
Niech ktoś sprawdzi, czy u niego także problem znika przy wyłączeniu "ptaszka" przy tej opcji
Pozdrawiam
Wszystko działa w końcu jak należy. WIELKIE DZIĘKI!
Sprawdzałem jednak tylko na skórce standard v1.0
Może ktoś się jeszcze wypowie to po długich oczekiwaniach będzie można w końcu zamknąć ten temat.
Jeszcze raz dzięki kolego Suchoparex!
W AQQ 2.x nie ma skórek, są kompozycje.
~VPN
Grunt, że wiadomo o co chodzi.
Użytkownik Slavoo edytował ten post 2010.09.13, 00:59
Użytkownik marc!n edytował ten post 2010.09.12, 22:53
Od jakiegoś czasu śledzę ten temat, bo problem dotyczy także mnie. Postąpiłem zgodnie z zaleceniami suchoparexa i teraz dane w wizytówce się nie resetują po ponownym uruchomieniu komunikatora. Mam wersję AQQ 2.2.3.25 i kompozycje "Jaro88PL - Gadu-Gadu" (lekko zmodyfikowana, link do niej jest podany w komentarzach do aktualnej wersji tej kompozycji).
Co ciekawe w ProStandard dane nadal się resetowały...
[edit] @Slavoo racja, małe przeoczenie
Użytkownik Izmael edytował ten post 2010.09.14, 17:07
BTW: Ja nie sprawdzałem na innych kompozycjach bo mnie to nie interesuje. Myślę, że wystarczy porównać kod źródłowy tych kompozycji, żeby zobaczyć gdzie jest błąd. Tak mi się przynajmniej wydaje.
Zgłoszenie naprawione w wersji: 2.2.3.27
Użytkownicy przeglądający to zgłoszenie: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych