Skocz do zawartości


Informacje o zgłoszeniu

  • #003738

  • Zrealizowano

  • 2.2.3.20

  • 2.2.3.27

  • 3 - przeciętna

Potwierdzenia zgłoszenia

  • Tak (0)Nie (0)
Zdjęcie

Reset danych zawartych w wizytówce.

Napisane przez Suchy w 2010.07.13, 23:05

Po każdorazowym uruchomieniu systemu Windows, wszystkie dane zawarte w wizytówce przepadają i w miejsce pseudonimu zostaje wpisany kontakt Jabber.
Przeważnie wystarczy nawet ponowne uruchomienie komunikatora, jednak nie zawsze można to wywołać w ten sposób.
Przed:
Dołączona grafika
I po ponownym uruchomieniu:
Dołączona grafika
Nie wpisywałem wszystkich danych, bo i tak zaraz się skasują.

Sprawdzane na standardowych wtyczkach i kompozycjach.

Edit: Cały prywatny folder AQQ nie jest objęty opcją "Tylko do odczytu". Tak więc przywracanie danych po zakończeniu procesu AQQ w ten sposób jest (chyba) wykluczone.


suchoparex

2010.09.12, 17:22
Witam

AQQ wersja: 2.2.3.20
System: Windows 7
Kompozycja: Standard v1.0

U mnie także, po wyłączeniu AQQ i po ponownych uruchomieniu kasuje w wizytówce kolumnę "Pseudonim" i wstawia w to miejsce: "nazwa_konta@eu.pl". Resztę kolumn w wizytówce się nie resetuje.

Przeprowadziłem małe "śledztwo" :). Otworzyłem świeżę konto i sprawdziłem czy dzieje sie to samo na świeżym koncie i okazuje się, że nie ! Zacząłem, więc ustawiać wszystko po kolei tak jak mam na swoim pierwszym koncie i sprawdzać co chwile czy już błąd się pojawi czy jeszcze nie. Tą metodą prób i błędów doszedłem do tego, że całe zamieszanie ma miejsce wtedy, gdy wejdziemy w:

Ustawienia ==> Wygląd ==> zakładka: Kompozycja ==> Więcek opcji ==> i gdy zaznaczymy "ptaszka" przy opcji: Ukryj nagłówek z informacją o koncie.

Jeśli mamy zaznaczoną tą opcję, to po każdym wyłączeniu i ponownym włączeniu programu kasowana i zamieniana jest kolumna "Pseudonim". Gdy natomiast odznaczymy tą opcje, pole "Pseudonim" nie będzie się zmieniało wraz z ponownymi uruchomieniami programu.
Sprawdziłem to na dwóch różnych komputerach, z dwoma różnymi systemami (Windows 7 i Vista) oraz różni dostawcy internetu (prywatny adres IP i na drugim publiczny).

Niech ktoś sprawdzi, czy u niego także problem znika przy wyłączeniu "ptaszka" przy tej opcji

Pozdrawiam

Użytkownik suchoparex edytował ten post 2010.09.12, 19:31


Aktualizacja statusu do: Zatwierdzono
Aktualizacja wersji do: 2.2.3.20

Nowe fakty w sprawie, więc przywracam.

Niech ktoś sprawdzi, czy u niego także problem znika przy wyłączeniu "ptaszka" przy tej opcji

Masz rację. Ale zauważyłem, że to też zależy jaką skórkę się ustawi. Na niektórych skórkach nawet ten trick nie pomaga.

W AQQ 2.x nie ma skórek, są kompozycje.
~VPN

Użytkownik VPN edytował ten post 2010.09.12, 22:13


Witam

AQQ wersja: 2.2.3.20
System: Windows 7
Kompozycja: Standard v1.0

U mnie także, po wyłączeniu AQQ i po ponownych uruchomieniu kasuje w wizytówce kolumnę "Pseudonim" i wstawia w to miejsce: "nazwa_konta@eu.pl". Resztę kolumn w wizytówce się nie resetuje.

Przeprowadziłem małe "śledztwo" :). Otworzyłem świeżę konto i sprawdziłem czy dzieje sie to samo na świeżym koncie i okazuje się, że nie ! Zacząłem, więc ustawiać wszystko po kolei tak jak mam na swoim pierwszym koncie i sprawdzać co chwile czy już błąd się pojawi czy jeszcze nie. Tą metodą prób i błędów doszedłem do tego, że całe zamieszanie ma miejsce wtedy, gdy wejdziemy w:

Ustawienia ==> Wygląd ==> zakładka: Kompozycja ==> Więcek opcji ==> i gdy zaznaczymy "ptaszka" przy opcji: Ukryj nagłówek z informacją o koncie.

Jeśli mamy zaznaczoną tą opcję, to po każdym wyłączeniu i ponownym włączeniu programu kasowana i zamieniana jest kolumna "Pseudonim". Gdy natomiast odznaczymy tą opcje, pole "Pseudonim" nie będzie się zmieniało wraz z ponownymi uruchomieniami programu.
Sprawdziłem to na dwóch różnych komputerach, z dwoma różnymi systemami (Windows 7 i Vista) oraz różni dostawcy internetu (prywatny adres IP i na drugim publiczny).

Niech ktoś sprawdzi, czy u niego także problem znika przy wyłączeniu "ptaszka" przy tej opcji

Pozdrawiam


Wszystko działa w końcu jak należy. WIELKIE DZIĘKI!
Sprawdzałem jednak tylko na skórce standard v1.0
Może ktoś się jeszcze wypowie to po długich oczekiwaniach będzie można w końcu zamknąć ten temat.
Jeszcze raz dzięki kolego Suchoparex!

W AQQ 2.x nie ma skórek, są kompozycje.
~VPN


Grunt, że wiadomo o co chodzi. :)

Użytkownik Slavoo edytował ten post 2010.09.13, 00:59


Używam kompozycji ProStandard i u mnie niestety to nic nie daje poniewaz ja tą opcje mam ciągle odznaczoną .. :(

Użytkownik marc!n edytował ten post 2010.09.12, 22:53


Witam,
Od jakiegoś czasu śledzę ten temat, bo problem dotyczy także mnie. Postąpiłem zgodnie z zaleceniami suchoparexa i teraz dane w wizytówce się nie resetują po ponownym uruchomieniu komunikatora. Mam wersję AQQ 2.2.3.25 i kompozycje "Jaro88PL - Gadu-Gadu" (lekko zmodyfikowana, link do niej jest podany w komentarzach do aktualnej wersji tej kompozycji).
Co ciekawe w ProStandard dane nadal się resetowały...

[edit] @Slavoo racja, małe przeoczenie :)

Użytkownik Izmael edytował ten post 2010.09.14, 17:07


Dla uściślenia. Zalecenia były suchoparex'a nie moje :D

BTW: Ja nie sprawdzałem na innych kompozycjach bo mnie to nie interesuje. Myślę, że wystarczy porównać kod źródłowy tych kompozycji, żeby zobaczyć gdzie jest błąd. Tak mi się przynajmniej wydaje.

Aktualizacja statusu do: Do sprawdzenia
Zgłoszenie naprawione w wersji: 2.2.3.27

Nie wiem jak u innych ale u mnie problem znikł z wersją 2.2.3.27. Wielkie dzięki Oconnel.

Dokładnie potwierdzam od ostatniej wersji problem znikł .. nareszcie :D

Potwierdzam - problem już nie występuje :)

Aktualizacja statusu do: Zrealizowano

Sprawdzałem do chwili obecnej, i "Pseudonim" jeszcze nie zniknął. Więc wg mnie problem ustał. ;)






Użytkownicy przeglądający to zgłoszenie: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych