Skocz do zawartości


Informacje o zgłoszeniu

  • #006413

  • Zrealizowano

  • 2.6.0.10

  • 2.6.0.19

  • 2 - średnia

Potwierdzenia zgłoszenia

  • Tak (0)Nie (2)
Zdjęcie

Problem z Gtalk

Napisane przez Grzenio89 w 2014.03.07, 17:20

Witam,

 

Po upgrade AQQ do najnowszej wersji nie mogę połączyć się z Gtalk cały czas migą ikona i nic więcej się nie dzieje. Proszę o zweryfikowanie problemu. Wróciłem właśnie do poprzedniej wersji - na której działa.

 

Dodam, że w nowej wersji jak dodaje adres serwera talk.google.com  to on sam mi znika po wejściu do niego z powrotem.

 

Windows 7 SP1, IE 11

Wtyczki: skypecore, GG

 

Zapis:

tylko taki:

 < Sent Length: 21
<?xml version="1.0"?>

 

link do logowań zdarzeń wersja 2.6.0.10

http://wklej.org/id/1297583/

link do logowań zdarzeń wersja 2.5.0.51 - na której działa.

http://wklej.org/hash/5d18d10c1c3/

 

Pozdrawiam,

Grzesiek


zmienił status na: Do uzupełnienia

Proszę zapoznać się z zasadami zgłaszania błędów i uzupełnić zgłoszenie o wymagane informacje. Wyświetl szczegóły.



ponawiam błąd taki sam mam już nie działa całkowicie


Użytkownik Sofcik edytował ten post 2014.03.07, 22:20



Grzenio89

2014.03.12, 16:48

uzupełnione



Brakuje loga :)


Grzenio89

2014.03.12, 19:27

nie jest zbyt dlugi ten zapis, ale dodałem :)  powtarza się to przy każdej próbie połączenia. Dodam ,że nic nie blokuje AQQ gdyby takie pytanie chciało się narodzić :) na poprzedniej wersji śmiga normalnie.



Podałeś log z konsoli XML a potrzeba log z logowania zdarzeń.


Grzenio89

2014.03.12, 20:13

Dodane :)



A gdzie jest tam info o łączeniu się z GTalk? Proszę o prawidłowego loga.

Czy masz GTalk'a w domenie itaxi.pl?


Grzenio89

2014.03.13, 00:02

tak, to jest domena firmowa.



Czemu od razu nie napisałeś o tym? Było by prościej. Domena itaxi.pl nie ma ustawionych rekordów SRV, więc dlatego GTalk nie działa.

zmienił status na: Odrzucono

Odrzucam, bo to nie ma nic wspólnego z aktualizacją - to po prostu zbieg okoliczności z tym, że ktoś kto ma dostęp do DNSów tej domeny wywalił rekordy SRV.


Grzenio89

2014.03.13, 00:07

to co muszę zrobić aby to działało? jeśli na poprzedniej wersji AQQ normalnie mi to chodziło?



Co musisz zrobić? Powiedzieć osobie, co zajmuje się w firmie domeną, aby poprawiła rekordy SRV bo ich nie ma dla klienta Jabber od co.


Grzenio89

2014.03.13, 00:15

a to czemu na poprzedniej wersji mi to działa? nawet mogę to udowodnić. Ok dzięki za pomoc.



No to udowodnij :D Mówię Ci - serwer GTalk nie może działać jak nie ma ustawionych rekordów SRV w domenie, poczytaj sobie o tym w pomocy Google.


Grzenio89

2014.03.13, 00:22

Wystarczą logi te co podesłałem? :) szkoda że Cię osobiście nie znam to o kratę z Tobą założyłbym się :P



U mnie podobnie jak u Grzenio89, po aktualizacji nie łączy się z GTalk, instaluję starszą wersję i łączy się od razu.



Aztek też masz GTalk'a w swojej domenie? Sprawdź czy w ustawieniach konta masz wybrane automatyczne pobieranie rekordów SRV. No i sprawdź również DNSy domeny, czy rekordy są poprawne.

Dodam, że sprawdzałem domenę itaxi.pl przez nslookup i nie widzę danych, tak samo nie mogę tej domeny przeglądnąć w przeglądarce usług czyli tak jakby tam nie było serwera XMPP.






Użytkownicy przeglądający to zgłoszenie: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych