Informacje o zgłoszeniu
-
#006523
-
Odrzucono
-
3.0.0.21
-
-
-
2 - średnia
Potwierdzenia zgłoszenia
-
Tak (0)Nie (0)
Jeżeli nie mamy przedłużonej subskrypcji AQQ i chcemy sprawdzić stan konta, to za pierwszym uruchomieniem, AQQ wypluwa komunikat że nie może pobrać stanu konta i by spróbować później. Póki się nie wyloguje z profilu, nie można sprawdzić stanu konta, a więc i doładować konta.
Po wylogowaniu i sprawdzeniu stażu dostajemy że mamy pozycję 0: http://i.imgur.com/tiN5M5N.png
Przy nie opłaconej subskrypcji gdy chcemy sprawdzić czyjś stan konta, AQQ wydaje się w ogóle nie reagować i nie wyświetla żadnego nowego tekstu z komunikatem...
Nie potwierdzam. To znaczy mogę potwierdzić że pozycja jest równa zeru ale to wynika z faktu braku subskrypcji. Nie zalogujesz się na swoje konto administracyjne (a zatem i nie pobierzesz danych o pozycji w rankingu) jeżeli subskrypcja wygasła. Przy braku subskrypcji po włączeniu komunikatora otrzymasz informacje w chmurce o konieczności doładowania konta. Taki sam komunikat dostaniesz przy próbie wysłania wiadomości. Dla mnie jest to wystarczające.
Póki się nie wyloguje z profilu, nie można sprawdzić stanu konta, a więc i doładować konta.
Jak widać sprawia to problemy, nie jest to proste w zrozumieniu i powinno zostać naprawione.
Można doładować konto. Nie trzeba się wylogowywać z profilu.
jeżeli się zalogowałem po raz pierwszy po dłuższej nieobecności i skończyła mi się subskrypcja to nie mogłem otworzyć z menu głównego Stan mojego konta, czyli nie mogę się doładować, chyba że jest jeszcze z innego okna możliwość się doładowania!
Tego okna nie da się otworzyć tylko w przypadku problemów z połączeniem. Pewnie gdybyś spróbował chwilę później to by poszło. Kilka pierwszych sekund mogło jeszcze nie załapać.
Użytkownicy przeglądający to zgłoszenie: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych