Skocz do zawartości


Informacje o zgłoszeniu

  • #006623

  • Do uzupełnienia

  • 3.0.2.20

  • -

  • 0 - brak

Potwierdzenia zgłoszenia

  • Tak (0)Nie (0)
Zdjęcie

Program AQQ IM przestał działać

Napisane przez krzysztof018 w 2016.02.18, 15:41

Po uruchomieniu Komputera i uruchomieniu się AQQ Program przestaje działać tak co dzień,

trudno jest zapisać logi bo po 2 uruchomieniu już nie ma tego, zawsze jest jak AQQ samo się uruchamia przy starcie systemu

 

aqq2.jpg

 

PC: AQQ x64: najnowsza wersja, Windows 10 Pro x64 PL (10.0.10586.104), Edge 25.10586. / Internet Explorer 11.0.26 PL / (Firefox 44.0.2 PL ) , Wtyczki: Standardowe, Kompozycja: Standard, Antywirus: Kaspersky Internet Security 2016 ( 16.0.0.614d )


zmienił status na: Do uzupełnienia

Da radę ustawić aby przy starcie systemu AQQ włączało logowanie - po prostu zmień w rejestrze skrót do uruchamiania AQQ dodając na końcu "-log".




krzysztof018

2016.02.24, 16:49

Jak na złość teraz ten błąd się nie pojawia od tygodnia



Potwierdzam błąd, choć u mnie on się objawia trochę inaczej, pierwsza wiadomość jaka przyjdzie po restarcie systemu jest nie do odczytania, pokazuje się puste okno, muszę ubić proces i wystartować na nowo aby działało. Potrafię zawiesić komunikator jeżeli dostanę spam, wystarczy spróbować dodać kontakt do blokowanych i mamy efekt jak u OP. Dopiero restart AQQ pomaga.

 

Windows 10 pro x64 plus "najnowsze" AQQ x64, chyba przetestuję wersję x86...

 







Użytkownicy przeglądający to zgłoszenie: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych