Informacje o zgłoszeniu
-
#006624
-
Odrzucono
-
3.0.2.20
-
-
-
0 - brak
Potwierdzenia zgłoszenia
-
Tak (0)Nie (0)
Witam. Nie jestem pewien czy problem powinien znajdować się w tym dziale, więc jeśli nie to proszę o przeniesienie. W każdym bądź razie chodzi o to, że wczoraj popołudniu (Dokładnie 19 lutego o godzinie 14, być może to ważna informacja) wysłałem SMS'sa doładowującego konto AQQ na miesiąc, jednakże pomimo upływu kilku godzin wciąż nie dostałem kodu, zaś pieniądze z konta zostały pobrane. Moja sieć to T-Mobile a telefon Nokia 201. Ten problem wcześniej u mnie nie występował i zazwyczaj SMS zwrotny przychodził maksymalnie po minucie, dlatego mam nadzieję na szybką pomoc.
Użytkownicy przeglądający to zgłoszenie: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych